• 1
  • 2
2014-07-11, 20:46
Bannlyst
Känns som man hela tiden läser på här på fb hur alla killar hellre drar en runk framför en p-rulle än har sex med en riktig tjej, hur alla trådar startas av tjejer som berättar om hur deras pojkvänner hellre runkar till porr än o har sex med dem.
Senast redigerad av ATG2015 2014-07-11 kl. 20:50.
Citera
2014-07-11, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATG2015
Känns som man hela tiden läser på här på fb hur alla killar hellre drar en runk framför en p-rulle än har sex med en riktig tjej, hur alla trådar startas av tjejer som berättar om hur deras pojkvänner hellre runkar till porr än o har sex med dem.

Är detta verkligheten? Jag blev själv dumpad av min pojkvän för ett tag sen då han fått reda på att jag varit otrogen... Han var riktig kass i sängen och vill inte ligga så ofta då han jämt var trött...

Så du va otrogen mot honom för att att han va kass i sängen...?
Citera
2014-07-11, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sanningensvider5
Så du va otrogen mot honom för att att han va kass i sängen...?
Nej såklart inte men fick ingen bekräftelse av honom på det sexuella planet sen låg massa andra saker bakom det hela. Det var inte meningen o vara otrogen .. Mitt största misstag
Citera
2014-07-11, 20:58
Medlem
Då försöker man åtgärda problemet eller så gör man slut. Man går inte folk bakom ryggen.

Hoppas du får smaka på din egen medicin nästa gång
Citera
2014-07-11, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xpera
Då försöker man åtgärda problemet eller så gör man slut. Man går inte folk bakom ryggen.

Hoppas du får smaka på din egen medicin nästa gång
Nästan alla killar är otrogna. Fast mitt ex skulle aldrig vara det.. Ångrar mig verkligen
Citera
2014-07-11, 21:08
Bannlyst
Citat:

Skulle säga att de flesta killar hellre har sex med sig själva ja (dvs onani).
Citera
2014-07-11, 21:13
Medlem
Aghartas avatar
Jag har hellre sex med min flickvän men hon är för trång för att penetreras och hon vill inte att jag lägger sperma på henne så jag är tvungen att dra en runk ibland.
Citera
2014-07-11, 21:15
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Nästan alla killar är otrogna. Fast mitt ex skulle aldrig vara det.. Ångrar mig verkligen
Ursäkta?

För att tala för mig själv, nej, jag runkar inte hellre än har sex med en tjej.
Citera
2014-07-11, 21:41
Medlem
Ttoclaws avatar
Onani är fan bättre. Då får man mer som man själv vill.
Citera
2014-07-11, 22:17
Medlem
Reffereffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Vadå För trång för att penetreras?? Är din kuk som en colaburk eller vad fan är grejen?

Det är fan inte kul när tjejen är för tight för att pilla in typ ett lillfinger, svårt som fan med kuken då.
Citera
2014-07-11, 22:21
Medlem
Citat:

Är sexet tråkigt så runkar man hellre. De enda som är desperata efter att knulla är de som inte får knulla. Om tjejer slutade vara så förbannat tråkiga så skulle saker se annorlunda ut.
Citera
2014-07-11, 22:25
Medlem
Love-Diana-de-Nices avatar
En runk till en läcker dam på datorn är trevligt i synnerhet eftersom man är en beta-hane och inte hittar några kvinns att ligga med. Känslan att komma är ju ändå densamma.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in