Känns som man hela tiden läser på här på fb hur alla killar hellre drar en runk framför en p-rulle än har sex med en riktig tjej, hur alla trådar startas av tjejer som berättar om hur deras pojkvänner hellre runkar till porr än o har sex med dem.
Senast redigerad av ATG2015 2014-07-11 kl. 20:50.
Känns som man hela tiden läser på här på fb hur alla killar hellre drar en runk framför en p-rulle än har sex med en riktig tjej, hur alla trådar startas av tjejer som berättar om hur deras pojkvänner hellre runkar till porr än o har sex med dem.
Är detta verkligheten? Jag blev själv dumpad av min pojkvän för ett tag sen då han fått reda på att jag varit otrogen... Han var riktig kass i sängen och vill inte ligga så ofta då han jämt var trött...
Så du va otrogen mot honom för att att han va kass i sängen...?
Så du va otrogen mot honom för att att han va kass i sängen...?
Nej såklart inte men fick ingen bekräftelse av honom på det sexuella planet sen låg massa andra saker bakom det hela. Det var inte meningen o vara otrogen .. Mitt största misstag
Skulle säga att de flesta killar hellre har sex med sig själva ja (dvs onani).
Jag har hellre sex med min flickvän men hon är för trång för att penetreras och hon vill inte att jag lägger sperma på henne så jag är tvungen att dra en runk ibland.
Är sexet tråkigt så runkar man hellre. De enda som är desperata efter att knulla är de som inte får knulla. Om tjejer slutade vara så förbannat tråkiga så skulle saker se annorlunda ut.
En runk till en läcker dam på datorn är trevligt i synnerhet eftersom man är en beta-hane och inte hittar några kvinns att ligga med. Känslan att komma är ju ändå densamma.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!