Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande men dejtat många killar och någon enstaka kille har fångat mitt intresse o gjort mig intresserad men oftast blir det inget mer än bara flört pga att de inte känner likadant tillbaka.
De flesta jag träffar känner jag mig osäker på. Jag känner vid första dejten ingen attraktion och wow upplevelse. Tänker inte på honom efteråt och vill inte heller jättegärna träffa honom igen men samtidigt så känner jag heller inte avsmak och att jag absolut inte vill inte träffa honom igen. Att jag alltid blir så osäker tycker jag är jättejobbigt! Detta har lett till att jag tidigare gett killen en till chans, träffats igen, men får fortfarande inga känslor och ger upp. Nu ger jag tillochmed upp efter första dejten för jag är så less på det! Vissa säger att känslor och attraktion kommer med tiden men jag tänker att man borde väl känna någon form av visst intresse efter första träffen?
Har jag helt enkelt bara träffat fel killar eller är det något fel på mig? Finns det någon som är i liknande sits. Hjälp mig!