• 1
  • 2
2014-07-09, 02:34
Medlem
Hej!

Det är så att min bror ska flytta till egen lägenhet och vill köpa nya möbler. Vi kom åt www.semobler.se men sidan känns lite skum. Är det någon som har erfarenhet av den sidan och vet om den är äkta? Han tänkte köpa saker för cirka 30k+ och vill helst inte riskera något.

Ifall den inte skulle vara äkta, kan ni rekommendera någon sida (helst svensk) där man kan köpa lite moderna soffor etc.

Tack!
Citera
2014-07-09, 02:36
Medlem
snoopiesnoop3s avatar
ja jag har beställt därifrån beställde för 30tusen blev nöjd
Citera
2014-07-09, 02:38
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeNapFTW
Hej!

Det är så att min bror ska flytta till egen lägenhet och vill köpa nya möbler. Vi kom åt www.semobler.se men sidan känns lite skum. Är det någon som har erfarenhet av den sidan och vet om den är äkta? Han tänkte köpa saker för cirka 30k+ och vill helst inte riskera något.

Ifall den inte skulle vara äkta, kan ni rekommendera någon sida (helst svensk) där man kan köpa lite moderna soffor etc.

Tack!

Vad har företaget för organisationsnummer? Verkar saknas på sidan. Jag hade inte handlat där.
Citera
2014-07-09, 02:45
Medlem
Sidan ser väldigt oseriös ut.
Citera
2014-07-09, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannesoth
Sidan ser väldigt oseriös ut.

Tycker också det.

Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Vad har företaget för organisationsnummer? Verkar saknas på sidan. Jag hade inte handlat där.

Hittar inte det någonstans. Ber nog honom avstå från att handla där.

Någon som har tips på andra sidor? Som är legit
Citera
2014-07-09, 03:01
Medlem
Citat:
Tycker också det.

Hittar inte det någonstans. Ber nog honom avstå från att handla där.

Någon som har tips på andra sidor? Som är legit

Varför ska han beställa från internet? Är det inte lättare att åka till en butik?
Citera
2014-07-09, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannesoth
Varför ska han beställa från internet? Är det inte lättare att åka till en butik?

Bor i Karlskrona. De har inte så fina grejer här borta i butiker, han vill gärna ha moderna grejer :P
Citera
2014-07-09, 03:35
Medlem
Citat:
Bor i Karlskrona. De har inte så fina grejer här borta i butiker, han vill gärna ha moderna grejer :P

Då förstår jag. Efter en liten research upptäcker jag att Mio finns i Karlskrona, kan inte det vara något? De har ju fina möbler
Citera
2014-07-09, 12:41
Medlem
Spackelackans avatar
Vad för möbler är det som skall inhandlas?
Citera
2014-07-09, 13:09
Medlem
Ikea.se? Nu kan man inte handla allt från deras sortiment på hemsidan, men mycket går att köpa där. Beställ sen hemkörning.
Citera
2014-09-05, 04:19
Medlem
lehirals avatar
Någon som vet något mer om dessa?
Citera
2015-09-25, 11:57
Medlem
Ingen som vet något om detta företag? Funderar på att beställa en soffa, kan inte besöka butiken som ska ligga i Mantorp då detta är för långt bort. Företagets orgnr. är 556894-2295.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in