• 1
  • 2
2014-07-08, 21:05
Medlem
MrRasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -nimda-
Hej!

Backade på en snubbe som inte hade vett o flytta på sig när jag skulle flytta på farsans bil.
Jag ska ta körkort om en vecka. Snubben blev helt galen o börja skrika, ja erbjöd han en 100ing för lackfärg men han börja dilla om att jag ska förlora mitt lämp? det kan väl ändå inte vara rätt?

Eftersom du körde bilen utan körkort så borde inte din fars försäkring gälla, vilket kan bli lite surt.
När det gäller lämpen så är det inte helt säkert att det går åt helvete, de gör ju alltid en inviduell pröjning så det borde inte vara helt kört.

Jag kände en snubbe som åkte dit rejält med en trimmad moppe när han var 16, han hade inga problem med att få lämpen så...
Citera
2014-07-09, 00:18
Medlem
Det här är inte första gången som trollen blir kreativa och skapar en tråd som reaktion på en annan tråd, men att ni alla faller för det säger rätt mycket om hur godtrogen gemene medlem är.
Citera
2014-07-10, 02:19
Medlem
Clean_hus avatar
Det var så en idiot skulle göra för ca 12 år sedan. Minderårig och "skulle bara flytta bilen", efteråt så låg min farfar bakom bilen och 2 liter blod på marken.

Med andra ord, det är du som idioten inte personen som DU backade på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in