Backade på en snubbe som inte hade vett o flytta på sig när jag skulle flytta på farsans bil.
Jag ska ta körkort om en vecka. Snubben blev helt galen o börja skrika, ja erbjöd han en 100ing för lackfärg men han börja dilla om att jag ska förlora mitt lämp? det kan väl ändå inte vara rätt?
Backade på en snubbe som inte hade vett o flytta på sig när jag skulle flytta på farsans bil.
Jag ska ta körkort om en vecka. Snubben blev helt galen o börja skrika, ja erbjöd han en 100ing för lackfärg men han börja dilla om att jag ska förlora mitt lämp? det kan väl ändå inte vara rätt?
Man kan undra vem som har vett i skallen,inte verkar det vara du iallafall som sätter dig bakom ratten och dessutom backar på en annan trafikant,den som backar ska alltid förvissa sig om att det är fritt bakom bilen.Du verkar inte vara mogen för körkort om du gör en så korkad grej.självklart är det rätt att du losar ditt lämpa. Har du inte läst körkortsboken ang backning???
Från den andra, ursprungliga tråden:
Citat:
Ursprungligen postat av -nimda-
sen en sak till antingen är ungen helt pantad eller så blev det knappt nån skada på ts bil? för inte kan han säga du får en hundring, det fattar väl vilken idiot som helst att det inte räcker, lutar nog åt att ts inte fick nån synlig skada på sin bil har ja rätt?
Att "ungen är pantad" kanske inte är en hel osanning, så att säga
Eftersom du poängterar 17 år så tydligt hela tiden gör du det extremt uppgjort. Försök igen.
Haha finns det alltså 3 trådar om detta? För visst handlar den ursprungliga tråden om en 17-åring som backat på TS bil och vad han ska göra med detta osvosv... Så jävla löjligt, det här med sommarlov stämmer verkligen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!