• 1
  • 2
2014-07-07, 20:30
Bannlyst
Hej!

Backade på en snubbe som inte hade vett o flytta på sig när jag skulle flytta på farsans bil.
Jag ska ta körkort om en vecka. Snubben blev helt galen o börja skrika, ja erbjöd han en 100ing för lackfärg men han börja dilla om att jag ska förlora mitt lämp? det kan väl ändå inte vara rätt?
Citera
2014-07-07, 20:35
Medlem
Ratis avatar
Du förlorar lämplighetsintyget och blir avstängd från Flashback. Tuff dag.
Citera
2014-07-07, 20:37
Medlem
Ducken11s avatar
Vadå vett att flytta på sig?

Du har väjningsplikt när du backar din jävla nöt.
Men hur fan ska du veta det då du inte har körkort och begått olovlig körning. Hej då till lämpat.

jävla pucko.
Citera
2014-07-07, 20:49
Medlem
Desert-eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -nimda-
Hej!

Backade på en snubbe som inte hade vett o flytta på sig när jag skulle flytta på farsans bil.
Jag ska ta körkort om en vecka. Snubben blev helt galen o börja skrika, ja erbjöd han en 100ing för lackfärg men han börja dilla om att jag ska förlora mitt lämp? det kan väl ändå inte vara rätt?

Man kan undra vem som har vett i skallen,inte verkar det vara du iallafall som sätter dig bakom ratten och dessutom backar på en annan trafikant,den som backar ska alltid förvissa sig om att det är fritt bakom bilen.Du verkar inte vara mogen för körkort om du gör en så korkad grej.självklart är det rätt att du losar ditt lämpa. Har du inte läst körkortsboken ang backning???
Citera
2014-07-07, 21:04
Medlem
Citat:
Hej!

Från den andra, ursprungliga tråden:
Citat:
sen en sak till antingen är ungen helt pantad eller så blev det knappt nån skada på ts bil? för inte kan han säga du får en hundring, det fattar väl vilken idiot som helst att det inte räcker, lutar nog åt att ts inte fick nån synlig skada på sin bil har ja rätt?

Att "ungen är pantad" kanske inte är en hel osanning, så att säga
Citera
2014-07-07, 21:26
Medlem
haha nu blir det inget körkort för dig på minst 2 år
Citera
2014-07-07, 21:27
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fragone
Från den andra, ursprungliga tråden:

Att "ungen är pantad" kanske inte är en hel osanning, så att säga

Ja en jävla troll-tråd helt enkelt. Finns väl ändå ingen som går på den här skiten?

EDIT: Om de läst den ursprungliga tråden, dvs..
Citera
2014-07-07, 21:29
Medlem
dwgs avatar
Du kan väl läsa gubbens tråd har, han blev på bakad av en 17 åring

Märks att du ej ha körkort, är det hinder bakom bilen så väntar man på att det flyttas.
Man kör ej och hoppas att dom flyttar på sig
Citera
2014-07-07, 21:39
Medlem
Tigerlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Du förlorar lämplighetsintyget och blir avstängd från Flashback. Tuff dag.

Frågan är vad som är värst?
Jag röstar på att han blir avstängd från flashback. Finns trots allt kollektivtrafiken! Heja MP!

Sen borde denna killen inte få ta körkort som lyckas sumpa det veckan innan han ska ta det.
Citera
2014-07-07, 23:58
Medlem
Sekars avatar
Kontakta honom och lös det han har skapat tråd på Fb. (FB) Påbackad av en 17åring, vad händer?
Citera
2014-07-08, 03:15
Medlem
Och bjud in farsan i diskussionen (FB) Barnet (17 år) backade in i någon annan. Hur slipper jag betala?

Eftersom du poängterar 17 år så tydligt hela tiden gör du det extremt uppgjort. Försök igen.
Citera
2014-07-08, 06:20
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klipo25
Och bjud in farsan i diskussionen (FB) Barnet (17 år) backade in i någon annan. Hur slipper jag betala?

Eftersom du poängterar 17 år så tydligt hela tiden gör du det extremt uppgjort. Försök igen.

Haha finns det alltså 3 trådar om detta? För visst handlar den ursprungliga tråden om en 17-åring som backat på TS bil och vad han ska göra med detta osvosv... Så jävla löjligt, det här med sommarlov stämmer verkligen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in