Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2016-01-27, 08:50
  #37
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haxer
skönt att man slutat när man läser sånt här!

Grattis! Om än ett fjuttigt försvar har jag dragit ner på allt. Får dock fortfarande infall.Just ikton beställde jag faktiskt i medicinskt bruk då varken läkare, naprapat (trots att just denna gjorde ett fenomenalt jobb med min axelsmärta) akupunktur,tränings eller bikramyoga hjälper. Och det är så jävla jobbigt att fp spänningsutlöst migrän varannan vevka. Men det är är ju trots allt bara bortförklaringar får amfetaminet kommer och går. Numera kvartalsvis än dygnsvis, men ändå. Igår och idag var såna dagar.

Tog en 0.1 tjack för att nyktra till inför skolan, men vinglar och slöddrar mest. Sen kommer flickvännen hit.Får se om jag orkar med det. Detta var kanske ingen superidé.

Hur som. Hur väl märker man t.ex att hjärat jobbar för hårt eller att man kan utsättas för andningsdeppression? Nu är det tidigare mer vanligt förekommande vid just dylika kombinationer, men märker man det väl?
2016-02-28, 20:15
  #38
Medlem
Dr.fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Tjack med ikto är guld. Ingen ångest, skön muskelavslappning osv. Släng in lite lyrica (om du är van brukare iaf) så ger det nästan en E-liknande sort av eufori, samt en otroligt skön känsla av att alla bekymmer är väck.
sitter på denna blanding just nu, och en pipa mellanåt, dagen efter sista tjackintag, iktrovilen just tagen 5 st, samt 900mg lyrica. smaskens. cola green för o svälja allt.
2016-06-07, 01:07
  #39
Medlem
Shadowcrafts avatar
Vilka mängder ska man blanda Ikto och chack med för bästa effekt om man låt oss säga har låg tolerans?
2017-11-24, 11:13
  #40
Medlem
AllmäntOupptäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowcraft
Vilka mängder ska man blanda Ikto och chack med för bästa effekt om man låt oss säga har låg tolerans?

Jag tog typ 100 mg av ett bra tjack och 4 mg iktrovil. Känner mig jävligt mysigt. Tar ut varandra lite, orkar göra saker men är fortfarande mysig.
2017-11-24, 11:23
  #41
Medlem
zrtxs avatar
Kör denna kombon nästan alla dagar i veckan
2018-03-30, 17:38
  #42
Medlem
Tog imorses runt 7.00 en och en halv ikto (roche2) och två xanor (ksalol) för att kunna sova efter ett 18h tjackrace. (Är ingen van benzo brukare, använder det bara när jag går ner på tjack och lSD och när jag har ångest) Somnade inom en timme och har nu sovit till 17.00. Känner fortfarande av ikton då kroppen är otroligt tung när jag ställer mig upp, blåbären har räddat mig från ångesten. Ska sova i några timmar till men undrar ifall jag ikväll runt 20.00 kan ta amfetamin? Utan att benzon "försämrar" ruset på tjacket?
2018-03-30, 17:44
  #43
Medlem
När jag varit på ett tjack rus så vill jag ha en benzo som får mit trött pch lugn i kroppen. Xanor eller lorazepam är eet som hjälpt mig
2018-04-25, 17:50
  #44
Medlem
Att blanda med iktorivil och tjack är gudomligt. Blir avslappnad fast man har fokus. Mhmmmm
2022-10-08, 15:38
  #45
Medlem
Vargtasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notbert
Att blanda med iktorivil och tjack är gudomligt. Blir avslappnad fast man har fokus. Mhmmmm

Bumpar gammal tråd, ursäkta.

Har alltid sett benz som något man tar EFTER ruset, dvs under ATn. Men nu har ni fått mig att tänka om och bli nyfiken på vad den perfecto combon kan vara.

Jag vill ju inte att benson tar ut tjackruset. Har viss tolerans mot tjack men klonan har jag noll tolerans på. Vore skönt att slippa stissigheten men vill ändå ha tjackrusets övriga positiva fördelar.
Någon som har något tips på bra dosering? Kanske börja med en tvåa och testa sig fram?
2022-10-08, 16:18
  #46
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vargtask
Bumpar gammal tråd, ursäkta.

Har alltid sett benz som något man tar EFTER ruset, dvs under ATn. Men nu har ni fått mig att tänka om och bli nyfiken på vad den perfecto combon kan vara.

Jag vill ju inte att benson tar ut tjackruset. Har viss tolerans mot tjack men klonan har jag noll tolerans på. Vore skönt att slippa stissigheten men vill ändå ha tjackrusets övriga positiva fördelar.
Någon som har något tips på bra dosering? Kanske börja med en tvåa och testa sig fram?

Kör på, hoppas du får en skön kväll
2022-10-08, 16:51
  #47
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Kan Jag blanda det här? (frågor om samtidiga intag av olika droger) /låst
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback