• 1
  • 2
2014-07-07, 00:17
Medlem
Hatar verkligen när man inte hunnit tvätta på ett tag, och är tvungen att använda de där boxershortsen man bara använder då...

Köpte ett gäng sist jag var på Gekås, men det är några år sedan nu, och det är ju en bit...

Vart köper man bekväma boxershorts som inte är snordyra? Har ingen lust att punga () ut med över 100 spänn styck eller liknande...
Att de är bekväma och håller paketet på plats är ju dock det viktigaste.

Jula? Brukar Ica Maxi eller liknande sälja några bra?
Citera
2014-07-07, 01:11
Medlem
Imsososorrys avatar
Är nyfiken på samma sak jag så spruta fram förslag nu
Citera
2014-07-07, 01:21
Medlem
psflaxs avatar
Dressmans "man" är jävligt bra.
Bra ribbstickning, d.v.s. korvar sig inte runt låren.
Tåler hundratals tvättar.
Kommer inte ihåg vad de kostar, men typ två för hundra ?
Har kört dessa i 15 år, och det är inte många som är uppslitna.

Håller dessutom FB-dasen på plats
Citera
2014-07-07, 01:28
Medlem
Elementarts avatar
Dressman har ju en reklamfilm som går på tv där de har just erbjudanden på herrkalsonger. 99 kr st, eller 3 för 249 kr.
Citera
2014-07-07, 01:55
Medlem
Jag testade att beställa lite olika från Aliexpress. Här har ni de populäraste: http://www.aliexpress.com/category/2...shipCountry=se

Återkommer om någon månad eller två när de anlänt
Men fortsätt gärna tipsa
Citera
2014-07-07, 01:59
Medlem
Neroxxs avatar
Personligen har jag fastnat för Björn Borg boxers, det är fan de bästa jag använt. Ser det svårt att hitta andra som passar lika bra.
Visst de är inte de billigaste men det är fan värt pengarna.
Så för mig är det väldigt prisvärt.
Citera
2014-07-07, 16:12
Medlem
Dressmann är värsta skiten när det kommer till boxers (notera att jag faktiskt ej trackar ner hela märket). Tappar passformen väldigt fort och plötsligt känns det som man bär kjol.

Nej, köp kalsonger av ett bättre märke, Ralph Lauren t.ex eller dylikt. Finns massvis på nätet som reas ut , håll utkik på sidor som Zoovillage, Asos mm. Själv har jag vid flera tillfällen fyndat två RL kalsonger för 150kr.
Citera
2014-10-24, 10:25
Medlem
Kan feedbacka med att de boxers de säljer på Aliexpress i storlek XL och XXL är apsmå. Snarare som small eller på sin höjd medel.
Citera
2014-10-24, 10:55
Medlem
hiphop-rebels avatar
märket Clique e vad du söker efter! Håller allt på plats, fett sköna billiga och framförallt välj modellen med längre ben så de korvar sig inte, sitter som ett smäck! Finns i närmsta sportbutik.

kommer inte ångra dig ja lovar!

Har själv haft stora problem med att hitta fillingar som passar som handen i handsken, detta e svaret på allt därför hjälper ja gärna andra med samma problem
Citera
2014-10-26, 21:52
Medlem
urverksapelsins avatar
Rekommenderar Calida; finns på nätet.
Citera
2015-04-16, 01:07
Medlem
Jag köpte några 3-pack på Lidl för 69,90:-, "Best basics", inte speciellt snygga kanske, men faktiskt de bekvämaste jag någonsin använt.
Citera
2015-04-16, 22:55
Medlem
Tycker att Jack&Jones har hyfsat bra kalsonger, tre par brukar gå för 250, men sedan kan jag också rekommendera Newbody om du hittar något fotbollslag som säljer det, grym kvalitet på de grejerna enligt mig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in