2014-07-06, 17:16
Medlem
Som sagt så är displayen helt förstörd och det går inte att se eller göra något. Det går däremot få tillgång till alla bilder i telefonen genom att koppla den till datorn. Men går det att få fram sina anteckningar på något sätt?
Citera
2014-07-06, 17:19
Medlem
Termosins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4yra
Som sagt så är displayen helt förstörd och det går inte att se eller göra något. Det går däremot få tillgång till alla bilder i telefonen genom att koppla den till datorn. Men går det att få fram sina anteckningar på något sätt?

Säkerhetskopiera och/eller syncha hela telefonen mot datorn. Borde ge tillgång till allt från bilder till dokument och mail. Behöver inte heller göra något från telefonen utan enbart via itunes om jag minns korrekt.
Citera
2014-07-06, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Termosin
Säkerhetskopiera och/eller syncha hela telefonen mot datorn. Borde ge tillgång till allt från bilder till dokument och mail. Behöver inte heller göra något från telefonen utan enbart via itunes om jag minns korrekt.
Aha, jag tänkte inte ens på det då jag väldigt sällan använder mig av iTunes. Har börjat säkerhetskopiera nu så får vi se om det fungerar. Tack!
Citera
2014-07-06, 17:54
Medlem
Termosins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4yra
Aha, jag tänkte inte ens på det då jag väldigt sällan använder mig av iTunes. Har börjat säkerhetskopiera nu så får vi se om det fungerar. Tack!

Var ett tag sen jag hade en iphone men var så jag löste allt när de krånglade och jag behövde tillgång till allt möjligt. Just säkerhetskopieringen tillåter ju att du kan testa lite olika saker sen och fortfarande ha kvar allt nånstans. Synkningen borde plocka med allt redan den.

Lämna annars in den, säkerhetskopierad givetvis, för att få skärmen lagad. Lite dyrare med själva skärmen än bara glaset men går iaf.
Citera
2014-07-06, 18:06
Medlem
Fernets avatar
Har du en Mac, starta Anteckningar på den
Har du inte det, logga in på iCloud på webben och kom åt Anteckningar där
Vad är problemet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto