2014-07-05, 19:23
Medlem
Här sitter jag i mitt nya hus utan något internet förutom i telefonen.men jag vill kunna spela musik när jag grejar med allt här inne. Men jag vill inte ha telefonen inkopplad fysiakt i tvn eftersom jag vill kunna vara i ett annat rum och byta låt.

Då kom jag på att jag har en cx-919 II(androidsticka) i min tv och denna har bluetooth.

Jag har sökt lite grann men utan resultat. Riktigt jobbigt att sitta på ett segt mobilnät och leta informarion.

Kan någon vänlig själ försöka hitta en lösning på mitt problem. Jag vill alltsä kunna spela musik på min windowsphone och streama detta till min androidsticka i tv genom bluetooth. Är detta möjligt?

Ber om ursäkt för min stavning orkar inte redigera på mobilen haha

Edit: Bonusfråga, varför blir det konstiga tecken på fb istället för de tre sista bokstäverna i svenska alfabetet när jag skriver på mobilen :S
Citera
2014-07-05, 20:24
Moderator
vhes avatar
Rubrik ändrad från teckentabellsförvirrade "musik frÃ¥n windows phone till androidsticka i tvn."

/Moderator
Citera
2014-07-08, 12:10
Medlem
psykotiskpsykiatrikers avatar
Bör fungera med DLNA. Hur det är med appar till Windows Phone vet jag dock inte.
Citera
2014-07-08, 13:10
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykotiskpsykiatriker
Bör fungera med DLNA. Hur det är med appar till Windows Phone vet jag dock inte.
Har man en Lumia så finns Nokia Play to som fungerar utmärkt för både film, bilder och musik till TV/receiver.
http://www.windowsphone.com/sv-se/st...0-47bc4d80fe7a
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in