• 5
  • 6
2014-08-14, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gh15
"There is a great study on the pharmacokinetics of exemestane in men which found the following:
-24 hours after one 25mg dose estrogen levels are reduced by 70-80%
-72 hours later estrogen levels are still 40% below baseline even though the drug itself is almost completely eliminated
-120 hours after initial dose estrogen levels return to baseline (without rebounding)"

Tror 12,5mg E3D/E4D som en början hade vatt bättre IMO, du vill ju inte krascha ditt östrogen, bara hålla det inom bra värden

Och de enda symptomen du känner är lite puffy nipples, inga knölar? Hur är sexlusten/drivet?

Mvh

Jaha där ser man har kört varje dag och de har funkat bra

Fick välsigt mycket hugg osv i bröstet också sexlusten är på topp, är språng kåt i princip hela tiden
Mvh
Citera
2014-08-14, 23:08
Medlem
Skyripper101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t.berggren
Jaha där ser man har kört varje dag och de har funkat bra

Fick välsigt mycket hugg osv i bröstet också sexlusten är på topp, är språng kåt i princip hela tiden
Mvh

Ja det där kan du ta till dig med, fin text faktiskt. Men du skulle själv uppleva problem gällande östrogensaknaden innan något allvarligt skulle kunna inträffa. Så reglering av dos skulle kunna göras före allvarligare stadier. Dessutom är 12,5 en relativt låg dos gällande Aromasin, så du kan för tillfället vara lugn! /MvH
Citera
2014-08-14, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyripper101
Ja det där kan du ta till dig med, fin text faktiskt. Men du skulle själv uppleva problem gällande östrogensaknaden innan något allvarligt skulle kunna inträffa. Så reglering av dos skulle kunna göras före allvarligare stadier. Dessutom är 12,5 en relativt låg dos gällande Aromasin, så du kan för tillfället vara lugn! /MvH

Ja men de låter ju alla tiders tycker du att jag ska förlänga kuren eller inte, några goda råd

Mvh
Citera
2014-08-14, 23:27
Medlem
Skyripper101s avatar
Citat:
Ja men de låter ju alla tiders tycker du att jag ska förlänga kuren eller inte, några goda råd

Mvh

Hallå där, ja det beror helt och hållet på dig själv! Hur känns det i dagsläget? Bieffekter, hur går det med kosten och hur länge har du kört hittills? Isåfall vad hade du för planer angående förlängning? 3 månader brukar vara en bra förlängning till om du inte ligger där enligt plan redan nu. /MvH
Citera
2014-08-15, 00:26
Medlem
Citat:
Hallå där, ja det beror helt och hållet på dig själv! Hur känns det i dagsläget? Bieffekter, hur går det med kosten och hur länge har du kört hittills? Isåfall vad hade du för planer angående förlängning? 3 månader brukar vara en bra förlängning till om du inte ligger där enligt plan redan nu. /MvH

Allting känns bara bra, kosten sköter jag och jag har väl legat på 40 dagar nu kanske om inte lite mer funderar på att förlänga med ca 17 beckor utöver dom planerade 14-16

Låter det som något att satsa på, är riktigt sugen på att fortsätta denna kur och eventuellt kasta in något mer senare, ska även bli bättre på att uppdatera nu stats kommer även upp imorgon

Mvh
Citera
2014-08-15, 00:32
Medlem
Skyripper101s avatar
Citat:
Allting känns bara bra, kosten sköter jag och jag har väl legat på 40 dagar nu kanske om inte lite mer funderar på att förlänga med ca 17 beckor utöver dom planerade 14-16

Låter det som något att satsa på, är riktigt sugen på att fortsätta denna kur och eventuellt kasta in något mer senare, ska även bli bättre på att uppdatera nu stats kommer även upp imorgon

Mvh

Ajajaj, ser ut som att du drabbats av någon form av hybris. Se upp där nu och hejda dig för fan haha. Du har alltså varit on i DRYGT en månad och planerar redan nu att förlänga 14-16 PLUS cirka 17 veckor till?! Inte nog med det så vill du eventuellt öka med ytterligare preparat? Hur kommer det sig? Vad har du för tankar?
Ta det lugnt med "Jag ska bli stor så in åt helvete, snabbt" tänket. Tänk på att du inte vet hur du kommer att känna dig närmare huvudkurens slut än då du är väldigt kort "gången". Så en rekommendation är att hejda dig tills du närmar dig slutet av huvudkuren FÖRST.
Det kom som en chock detta, trodde inte du var så ungdomlig i sinnet! Luuuuugn! /MvH
Citera
2014-08-15, 05:38
Medlem
Citat:
Ajajaj, ser ut som att du drabbats av någon form av hybris. Se upp där nu och hejda dig för fan haha. Du har alltså varit on i DRYGT en månad och planerar redan nu att förlänga 14-16 PLUS cirka 17 veckor till?! Inte nog med det så vill du eventuellt öka med ytterligare preparat? Hur kommer det sig? Vad har du för tankar?
Ta det lugnt med "Jag ska bli stor så in åt helvete, snabbt" tänket. Tänk på att du inte vet hur du kommer att känna dig närmare huvudkurens slut än då du är väldigt kort "gången". Så en rekommendation är att hejda dig tills du närmar dig slutet av huvudkuren FÖRST.
Det kom som en chock detta, trodde inte du var så ungdomlig i sinnet! Luuuuugn! /MvH

Tror det blev lite missförstånd mu i detta, villa alltså öka kuren från 14-16 veckore till 17-18, blev nog lite fel här

Grejen var att när jag köper hem nu så får jag bättre pris om jag köper så de räcker till ca 1-2 veckor mer

Och med lägga till då tänkte jag dbollarna ungefär, men har börjat bli osäker om jag verkligen ska köra dom så det är därför jag frågar om de

Mvh
Citera
2014-08-17, 20:11
Medlem
Skyripper101s avatar
Citat:
Tror det blev lite missförstånd mu i detta, villa alltså öka kuren från 14-16 veckore till 17-18, blev nog lite fel här

Grejen var att när jag köper hem nu så får jag bättre pris om jag köper så de räcker till ca 1-2 veckor mer

Och med lägga till då tänkte jag dbollarna ungefär, men har börjat bli osäker om jag verkligen ska köra dom så det är därför jag frågar om de

Mvh

Haha jaha, ja det är inte alltid lätt! Okej då är jag med, ja det skulle väl vara en plan. Men jag skulle fortfarande välja att vänta om jag var du, tills du är längre gången. Det har trots allt gått 4 veckor för dig, du hinner ju köpa mer om 4 veckor igen ändå? Gör som du vill, men jag skulle väntat med beslut om förlängd kur och extra preparat. /MvH
Citera
2014-08-18, 19:17
Medlem
Citat:
Haha jaha, ja det är inte alltid lätt! Okej då är jag med, ja det skulle väl vara en plan. Men jag skulle fortfarande välja att vänta om jag var du, tills du är längre gången. Det har trots allt gått 4 veckor för dig, du hinner ju köpa mer om 4 veckor igen ändå? Gör a du vill, men jag skulle väntat med beslut om förlängd kur och extra preparat. /MvH

ja du kanske har rätt i det du säger, största anledning var för det blev ett bättre pris om jag köpte ett paket men ja jag får fundera lite på det

Mvh
Citera
2014-08-25, 10:46
Medlem
Hej! behöver nu väldigt snabba svar!

det är så att jag eventuellt måste göra ett stamcellsprov då mor min har cancer, syns det att jag dopar mig på dessa prover eller kan jag vara lugn?

tack för snabba svar!

Mvh
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här