2014-07-17, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyripper101
Grymt att min källa visade sig vara till nytta, så du drog av 100 tabs alltså? Klokt val, samt KLOKT val att lägga lite extra för en prisvärd AI! /MvH
Ja tack så hemskt mycket! Jo det blev 100 st då det känns Bättre att vara på den säkra sidan när det kommer till kur så får de kosta vad det kostar anser jag

Så nu är det bara att vänta och se när grejerna kommer
Citera
2014-07-17, 23:03
Medlem
4:e sticket sartes idag utan några problem! börjar bli rätt skön med känslan att anväda sprutor vilket är en fördel enligt mig

Utöver det så är allt sig likt, ingen större skillnad i kroppen tycker jag

Ge gärna tips på preparat att lägga till senare
Citera
2014-07-22, 19:59
Medlem
Nu har 5:e sticket blivit gjort och de gick galant!

Brr om ursäkt för dåligt med uppdateringar då jag har haft fullt upp hela tiden sen sist då de är mycket på jobbet..

Men träningen flyter på riktigt bra, har gått upp 3 kilo sen början på kuren, troligtvis mycket vatten men de hör ju till

Enda biverkningarna jag har stött på än så länge är lkte fetare hy och mer finnar även mer kroppsbehåring

Mvh
Citera
2014-07-24, 18:03
Medlem
Har börjat få lite puff nipples nu, tur att jag har fått hem Aromasin så har börjat intaget på dom så det bör gå till sig snart

Mvh
Citera
2014-07-25, 23:11
Medlem
Skyripper101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t.berggren
Har börjat få lite puff nipples nu, tur att jag har fått hem Aromasin så har börjat intaget på dom så det bör gå till sig snart

Mvh

Bäst att stoppa på med Aromasin då, vilken dosering tänkte du börja med då? /MvH
Citera
2014-07-28, 06:05
Medlem
Citat:
Bäst att stoppa på med Aromasin då, vilken dosering tänkte du börja med då? /MvH
Jo hade tänkt de jag börjar med det du rekommenderade på 12.5mg om dagen
Mvh
Citera
2014-07-29, 00:20
Medlem
Skyripper101s avatar
Citat:
Mvh

Ja det låter bra, du är ute i god tid så du bör få fazon på puffy nipples. Stirra dig inte jätteblind på att det EXAKT skulle kunna vara östro dessutom, det skulle ju faktiskt kunna vara så att du äter mycket kolhydrater och dricker mycket vatten med! Lycka till med Aromasin iallafall! /MvH
Citera
2014-08-06, 20:31
Medlem
Citat:
Ja det låter bra, du är ute i god tid så du bör få fazon på puffy nipples. Stirra dig inte jätteblind på att det EXAKT skulle kunna vara östro dessutom, det skulle ju faktiskt kunna vara så att du äter mycket kolhydrater och dricker mycket vatten med! Lycka till med Aromasin iallafall! /MvH

Tack, men hur vet jag om jah behöver ändra dosen? Då detta är första gången på aromasin så är jag inte riktigt hemma på detta preparat? Måste även be om ursäkt för dålig uppdate, då detta beror på att en familjemedlem har fått cancer så har en rätt jobbig tid just nu så har inte orkat uppdatera..,
Men gjorde stick 7 idag om jag inte kommer ihåg fel
Hane bra alla!!

Mvh
Citera
2014-08-07, 02:35
Medlem
Skyripper101s avatar
Citat:
Tack, men hur vet jag om jah behöver ändra dosen? Då detta är första gången på aromasin så är jag inte riktigt hemma på detta preparat? Måste även be om ursäkt för dålig uppdate, då detta beror på att en familjemedlem har fått cancer så har en rätt jobbig tid just nu så har inte orkat uppdatera..,
Men gjorde stick 7 idag om jag inte kommer ihåg fel
Hane bra alla!!

Mvh

Tjenare mannen, ja det där känner du ju bäst själv. Har för mig att jag skrev lite om situationerna som kan uppstå.
Är det så att du kör för låg dos enligt vad som egentligen behövs för just dig, så känner du att östrobieffekterna fortfarande inte hämmats eller stannat av.

Men tar du däremot för hög dos så kan du drabbas av knackiga leder och även humörsvängningar då östrogen till viss mån har hand om detta haha.
Så se dig fram, känns det rimligt med 12,5 så kan du ju fortsätta där tills vidare! /MvH
Citera
2014-08-07, 04:31
Medlem
Citat:
Tjenare mannen, ja det där känner du ju bäst själv. Har för mig att jag skrev lite om situationerna som kan uppstå.
Är det så att du kör för låg dos enligt vad som egentligen behövs för just dig, så känner du att östrobieffekterna fortfarande inte hämmats eller stannat av.

Men tar du däremot för hög dos så kan du drabbas av knackiga leder och även humörsvängningar då östrogen till viss mån har hand om detta haha.
Så se dig fram, känns det rimligt med 12,5 så kan du ju fortsätta där tills vidare! /MvH

Jaha men då hänger jag med jo nu nr.jag tänker efter så.stäer de bra att du skrev det innan

Tack så hemskt mycket!

Mvh
Citera
2014-08-14, 09:43
Medlem
Citat:
Mvh
"There is a great study on the pharmacokinetics of exemestane in men which found the following:
-24 hours after one 25mg dose estrogen levels are reduced by 70-80%
-72 hours later estrogen levels are still 40% below baseline even though the drug itself is almost completely eliminated
-120 hours after initial dose estrogen levels return to baseline (without rebounding)"

Tror 12,5mg E3D/E4D som en början hade vatt bättre IMO, du vill ju inte krascha ditt östrogen, bara hålla det inom bra värden

Och de enda symptomen du känner är lite puffy nipples, inga knölar? Hur är sexlusten/drivet?

Mvh
Senast redigerad av gh15 2014-08-14 kl. 09:46.
Citera
2014-08-14, 14:28
Medlem
Ska nu försöka komma igång med uppdateringen igen, har dock märkt att jag har för lite testo hemma så ska beställa hem nu, funderar på att beställa galenik eller hur de stavas

Men har en fråga till alla som läser, ska jag satsa på att köra 9 veckor till eller ska jag förlänga kuren med 17 veckor?

Är väldigt sugen på att förlänga men tänka se om någon har nått att lägga till

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in