2016-02-15, 15:30
Medlem
TarzansFarsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -grannen-
Beror väl på vad hon skrev. Skrev hon något personligt så blir hon nog ledsen

Tjejer som inte kan skriva ett vanligt hej utan istället skickar massa trams GIFS, finner inget annat val än att unmatcha i dessa situationer.
Citera
2016-02-15, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TarzansFarsa
Tjejer som inte kan skriva ett vanligt hej utan istället skickar massa trams GIFS, finner inget annat val än att unmatcha i dessa situationer.

hård men rättvis.
Citera
2016-02-15, 18:53
Medlem
Citat:
Hur tror ni en tjej skulle reagera efter att hon skrev och jag avmatcha henne?

Verkar vara vanligt att tjejer gör det....i alla fall mot mig
Citera
2016-02-15, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrahs
Verkar vara vanligt att tjejer gör det....i alla fall mot mig

skam den som ger sig.
Citera
2016-02-16, 20:43
Medlem
TarzansFarsas avatar
Hej alla, har ett tips som kommer ge er 15%-25% mer matchningar öl Tinder. Skriv i eran beskrivning såhär "Ifall vi matchar så betyder det att jag tycker du är en 10a".

Då kommer alla brudar gilla automatiskt för att se ifall ni får matchning eftersom komplimanger och status är det kvinnor älskar mest.

Ett litet enkelt "tinderhack" använd det gärna och ge det några dagar och skriv här sen ifall du fick mer matchningar än vanligt. Lycka till kamrater.
Citera
2016-02-16, 23:30
Medlem
Citat:

Det funkar skitbra för mig att bara skicka det. Det säger ju i princip allt man tänker när man ser en riktig pudding. Antar att vi ej matchat för jag har då inte fått någon unmatch efter det. Men jag är ju inte 16 år heller så vore konstigt om vi hade matchat iofs!
Citera
2016-02-18, 08:45
Medlem
Hej på er, jag behöver hjälp att tolka signaler.

Jag har skrivit lite med en tjej och föreslog fika, middag eller nåt liknande. Hon skrev absolut och föreslog några dagar hon kunde.
Då frågade jag vad hon föredrar att göra vilket hon svarade "Jag är öppen för det mesta" på.

Jag själv är egentligen ute efter förhållande, men det beror såklart på hur det känns när man träffas. Har inget emot lite mys heller.

Till frågan, vad är bästa strategin här för att ha så många möjligheter som möjligt? Träffas var, göra vad?
Citera
2016-02-18, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biffkrall
Hej på er, jag behöver hjälp att tolka signaler.

Jag har skrivit lite med en tjej och föreslog fika, middag eller nåt liknande. Hon skrev absolut och föreslog några dagar hon kunde.
Då frågade jag vad hon föredrar att göra vilket hon svarade "Jag är öppen för det mesta" på.

Jag själv är egentligen ute efter förhållande, men det beror såklart på hur det känns när man träffas. Har inget emot lite mys heller.

Till frågan, vad är bästa strategin här för att ha så många möjligheter som möjligt? Träffas var, göra vad?

Träffas på en öl, om båda är sugna på eftermys så äre bara å betala taxi annars blir det en avslappnad första dejt
Citera
2016-02-18, 19:08
Medlem
Fagbosses avatar
Dricka en öl eller lite vin någonstans, eller en kaffe+bakelse om ni träffas tidigare på dagen

Du kan ju chansa och bjuda på middag direkt också, men det kan ju bli pengar i sjön om ni inte klickar liksom
Citera
2016-02-18, 19:40
Medlem
Hur funkar tinder för personer som är 45+ år, någon här som provat ?

Och skulle tinder funka på exv en ålandsfärja, där folket inte byts ut på ett dygn eller så ?
Citera
2016-02-18, 20:01
Medlem
Nu tror jag det inte finns en enda seriös tjej kvar som har tankegångarna att faktiskt träffa någon via tinder.
Citera
2016-02-18, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Nu tror jag det inte finns en enda seriös tjej kvar som har tankegångarna att faktiskt träffa någon via tinder.

Det stämmer. Jag träffade mitt ex via tinder men nu har jag gett upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in