Citat:
Skiter fullständigt i, jag tolkar det som mindre intresse och oseriös från hennes sida bort ändå matachen efter 3 dagar.
Det har även visat sig att dessa tjejer som inte prioriterar mig i första hand har mindre intresse att ses.
Sen vem har sagt till dig att du ska sitta med och swipa 24/7 för att få komma upp till 300 mataches? Det här är inte nåt slags tävling vem som har mest mataches. Det bara tecken på att du använder tinder för spamma ner. Bra tips från mig är sluta swipa höger och börja istället prata med de du redan har du vet väl om att tinders algoritm straffar dig om du inte svarar på dina matches men bara swipar, du kommer hamna långt ner i rankordningen tills du syns mindre och mindre på flödet.
Det har även visat sig att dessa tjejer som inte prioriterar mig i första hand har mindre intresse att ses.
Sen vem har sagt till dig att du ska sitta med och swipa 24/7 för att få komma upp till 300 mataches? Det här är inte nåt slags tävling vem som har mest mataches. Det bara tecken på att du använder tinder för spamma ner. Bra tips från mig är sluta swipa höger och börja istället prata med de du redan har du vet väl om att tinders algoritm straffar dig om du inte svarar på dina matches men bara swipar, du kommer hamna långt ner i rankordningen tills du syns mindre och mindre på flödet.
Fast man sitter knappast och sveper 24/7 så att man får 300 matchningar per dygn. En del gör det säkert, men knappast alla.
Jag själv kan få många matchningar. Det är lätt att få hundratals matchningar, och då sveper jag inte ens särskilt mycket. Jag använder inte ens mina 2 chanser per dag (man får ju nya möjligheter att svepa efter 12 timmar om man har gratisvarianten). Sedan är långt ifrån alla matchningar omedelbara sådana. Jag får ofta matchningar flera dagar senare efter att jag har svept höger. Ibland kommer matchningen någon vecka senare. Det är inget jag kan styra över, utan det sker ju när killen får syn på mig.
Å andra sidan, jag har hundratals matchningar som jag inte ens har skrivit till. De har inte skrivit till mig heller. De bara finns där. Jag funderar på att ta bort dem, eftersom vi ännu inte har inlett någon konversation och inte lär göra det heller. Det är även en aning pinsamt att höra av sig till någon ett bra tag efter en matchning. Skulle algoritmen drabba mig i det fallet, så drabbar det väl killarna lika mycket eftersom ingen av oss skriver till varandra.
Du har flertal gånger nämnt algoritm-funktionen, men inte påvisat några trovärdiga källor. Så det där väljer jag att inte tro på för tillfället.
Att läsa en bok blir väl kanske nästan för extremt. Spela volleyboll i shorts är nog ultimata "visa upp kropp"-bilden.