Citat:
Större privat tillställning på ett uteställe i en storstad som var öppet för allmänheten. En tillställning där i princip alla hade dyra kläder och var urban övre medelklass och vuxna människor, inga ungdomar. Öl, sprit och kola flödade ymnigt.
Citat:
jag tror att det Lilith egentligen vill veta var om denna attraktiva kvinna som började ta på dig var en främling som bara dök upp? eller en gammal bekant
Bekant sen tidigare. Dock bara ytligt bekant som jag träffat ett par gånger lite hastigt för några år sedan. Jag var och är sugen, men det är förbjuden frukt så att säga, pga mina egna principer. Efter kvällen har hon dock letat upp mig på social media.
Citat:
Jag har ingen utstrålning, bara instrålning, utstrålning ska inte kunna ta dig hur långt som helst, därav skippar jag det, har inget med autism å göra,
Jag vet inte riktigt vad grejen är, men allt jag skriver är sant.
Citat:
framförallt behöver du ingen utstrålning på Tinder! då det är bildskärm emellan er ändå, en duglig skärmstrålning på minst 99 lux är allt du behöver
Jo, där är det främst bilder som avgör, inledningsvis i alla fall. Jag ser bättre ut i verkligheten än på bild och gör framförallt ett starkare intryck IRL. Med rätt bilder så kan utstrålning dock fångas på och förmedlas med bilder.
Citat:
Ja hur gick det på dejten?
Den blev framskjuten som sagt.