Vet inte om det är tinder det är fel på men misstänker att det är framförallt kvinnorna i 20-30 års åldern det är fel på i detta land. Tjejer nära 30 som spelar svåra och undrar varför ens intresse dör, tjejer som vill helst chatta om vem man är och vad man vill med sitt liv innan man ens ska få chansen att ses. Har gått på så många döda dejter där tjejen inte bjuder på något förutom ett nervöst intryck och ointressanta reflektioner och berättelser. Många verkar vara veganer med klimatångest och röstar på vänstern. En tjej jag hade hånglat med på 2a dejten trodde jag var rik av någon anledning och började försöka hinta på att jag skulle bjuda henne på en weekend spaupplevelse, hon själv var några år äldre med stora skulder och lågutbildad.

En annan hade jag dejtat i 6 månader, hon ville bryta upp efter jag hade träffat hennes vänner.

En annan luktade skit i munnen, en annan bjöd med mig på en aw där hon var aspackad och försökte flörta med mig framför hennes vänner, slutar med att hon tar upp telefonen och börjar tindra. Upplever att ca 20% går på antidepp och saknar spärrar och har oftast ingen önskan om en kärnfamilj. Tror inte det är värt att slösa sin tid på detta. Får nöja mig med singellivet ett tag till.