2021-07-05, 00:46
Medlem
Photofeeler.com och Tinder resultat ------- Copy och pasta den mallen längst ner på denna post.

Hej alla! Jag tänkte vi skulle göra det lätt för oss.

Helt enkelt kolla sina profilbilder från Tinder på Photofeeler för att sedan rapportera in hur man rankar snygghetsmessigt (de andra parametrarna också).

Så för mig blir resultatet på mina bästa bilder, de bilder jag använt för Tinder:

Baserat på X 30 stycken som betygsatt. (Photofeeler säger till när man har hög säkerhet på resultatet- kör på till photofeeler säger du har hög säkerhet så vi får kvalitetsresultat.)

Jag är: man

Smart: 6.9
Trustworthy: 6.2
Attractive: 5.9

Resultat på Tinder: 2 matchingar men inget man vill kommunicera med. Den typiska tjejen med lila hår, piercingar och "ingen ska fan säga till henne vad hon ska göra"-typen. Ni vet vilken. Annan information: ser ut lite som en semi-blatte då jag har lite sånna gener.

Jag tänkte att detta vore ett väldigt snabbt sett att rent konkret jämföra folks resultat på Tinder med attraktivitetsnivå plus de andra parametrarna.

Många gånger i denna tråden är det återkommande att "ja men du måste se bra ut så om du får sådana resultat" eller "Ser du bra ut eller?" etc. Det är ganska subjektivt och denna webbsidan gör det hela mer objektivt. Utöver detta kan det hjälpa dig själv och andra. Om någon annan rapporterar samma resultat som du, men du får inte alls samma resultat, då kanske man kan byta bilder eller annat. Lägg till om du är blåögd eller blatte eller annan information, det kanske har betydelse för hur man kan justera sin profil.

Just det: Bidra själv, kolla inte bara vad andra får för resultat för då kommer ingen att kunna dra nytta av informationen.

Baserat på X stycken som betygsatt.

Jag är:

Attractive:
Trustworthy:
Smart:

Resultat på Tinder:
Senast redigerad av opp shop kamalu 2021-07-05 kl. 00:48.
Citera
2021-07-05, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Men vad ska jag göra då hade du tänkt?

Jag gav till och med chansen till en andra dejt fast första inte kändes bra, och andra blev inte bättre.
Var säkert nyttigt för honom att få de där två dejterna. Även om jag givetvis tycker att du skulle hanterat situationen annorlunda.
Citera
2021-07-05, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopcock
Var säkert nyttigt för honom att få de där två dejterna. Även om jag givetvis tycker att du skulle hanterat situationen annorlunda.

Hur skulle jag hanterat situationen tycker du?
Citera
2021-07-05, 12:08
Medlem
Jonathanhylstas avatar
Usel app rakt upp och ner, När du inte får ut det man vill få ut av tinder så dör hela syftet med att ha appen, Dom tjejerna man vill matcha med matchar man inte med och därför är Tinder dött i mina ögon
Citera
2021-07-05, 12:23
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av opp shop kamalu
Photofeeler.com och Tinder resultat

Baserat på 74 stycken som betygsatt 7 bilder.

Jag är: Man
190cm, smått överviktig. Brunt hår.

Attractive: 4-6
Trustworthy: 3-6
Smart: 4-6

Resultat på Tinder: ca 2 matcher i månaden i snitt (kanske några fler botar som försvann snabbt), efter kontot skapas så blir det direkt några, sen dör det ut. Fick svar kanske varannan till var tredje månad. Inga träffar under 2½ år.
Citera
2021-07-05, 15:59
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Tanken var väl mer för hälsan kanske.

Som med min choklad tog jag upp för att jag har ätit det varje dag i 10 år nu.

Men om du inte tycker att det är värt det för matchningar så är det ju så. Tinder var mer ett tidsfördriv för dig sa du.

Hälsa hit och hälsa dit, tycker det är lite överskattat. Äter hellre gott än svälter mig själv för att simpa för kvinnor.

Tidsfördriv eftersom jag aldrig matchade ja
Citera
2021-07-05, 16:04
Medlem
Litispendenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av opp shop kamalu
[b]Photofeeler.com och Tinder resultat

Detta var intressant så kör också:

45 röster, 3 bilder.

Jag är: Man, ganska neutralt svenskt utseende med ljusbrunt hår och ljusa ögon. Normallång och normalviktig. Har ett "attraktivt jobb".

Attractive: 5.7
Trustworthy: 5.5
Smart: 4.7

Resultat på Tinder: Precis installerat appen igen efter cirka 1 års förhållande. Tidigare resultat (innan förhållandet) har varit väldigt goda då jag kunnat ordna dejter/ligg på veckobasis, dock inte med 10-poängare men kanske sjuor. Hittills har jag fått cirka 15 matchningar efter fyra dagars användning. Hade min första dejt sen nyinstallationen igår.
Senast redigerad av Litispendens 2021-07-05 kl. 16:07.
Citera
2021-07-05, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Hälsa hit och hälsa dit, tycker det är lite överskattat. Äter hellre gott än svälter mig själv för att simpa för kvinnor.

Tidsfördriv eftersom jag aldrig matchade ja

Ja, men eftersom du inte fått några matchningar på flera år och inte tänker ändra på något så kommer det nog inte bli någon skillnad tror jag iallfall.

Likeasen kommer inte börja komma in bara sådär.

Vi vet inte hur du likear heller, trycker du ja på alla eller väljer du ut vissa?
Citera
2021-07-05, 16:12
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ja, men eftersom du inte fått några matchningar på flera år och inte tänker ändra på något så kommer det nog inte bli någon skillnad tror jag iallfall.

Likeasen kommer inte börja komma in bara sådär.

Vi vet inte hur du likear heller, trycker du ja på alla eller väljer du ut vissa?

Nej därför jag inte haft tinder på flera månader och har inte planerat på att installera det igen.

Har prövat massa olika taktiker. Att svepa höger på alla funkar sämst eftersom man blir shadowbannad och hamnar väldigt långt ner i kön, plus att man bara har typ 100 högersvep per dag.

Att vara snål med högersvep har jag prövat också, sveper bort alla fotomodeller och såna med massa smink på, funkade inte heller.
Citera
2021-07-05, 17:17
Moderator
pbos avatar
Off-topic raderat samt varningar utdelade. Trådens ämne är alltså Tinder.

/mod
Citera
2021-07-05, 17:30
Medlem
realthugs avatar
Juni månad var ganska bra endå, fick till 4 dejter 3 av dem blev det ligg på. Tinder brukar rent generellt bli sämre på sommaren för mig.

Ny månad och nya möjligheter. Keep it up boys!
Citera
2021-07-05, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Nej därför jag inte haft tinder på flera månader och har inte planerat på att installera det igen.

Har prövat massa olika taktiker. Att svepa höger på alla funkar sämst eftersom man blir shadowbannad och hamnar väldigt långt ner i kön, plus att man bara har typ 100 högersvep per dag.

Att vara snål med högersvep har jag prövat också, sveper bort alla fotomodeller och såna med massa smink på, funkade inte heller.

Vad brukar du skriva i din presentation på tinder, skriver du om intressen och liknande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in