Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-03-23, 10:28
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zachwaro
Jag matchade med en tjej i förrgår som tog initiativet till att skriva först. Vi skickade medelanden fram och tillbaka och verkade klicka, så jag föreslog en träff. Hon tyckte det var en bra idé, men hade mycket att göra under veckan. Däremot hade hon tid fredag efter 16:00. Hon gav mig sitt telefonnummer och vi har smsat lite

Frågan är om man ska fortsätta hålla kontakten tills fredag eller ska man vara tyst och fråga på torsdag om hon fortfarande är på?
Kan ju skicka något meddelande mitt i veckan, typ onsdag eller torsdag, när det börjar närma sig. Krångla inte till det utan fråga om läget och håll det kort.
Citera
2021-03-23, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zachwaro
Jag matchade med en tjej i förrgår som tog initiativet till att skriva först. Vi skickade medelanden fram och tillbaka och verkade klicka, så jag föreslog en träff. Hon tyckte det var en bra idé, men hade mycket att göra under veckan. Däremot hade hon tid fredag efter 16:00. Hon gav mig sitt telefonnummer och snapchat och vi har smsat lite där

Frågan är om man ska fortsätta hålla kontakten tills fredag eller ska man vara tyst och fråga på torsdag om hon fortfarande är på?

Håll kontakten. Behöver ju inte skriva mycket, men några meddelanden kan vara trevligt.
Citera
2021-03-23, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Kan ju skicka något meddelande mitt i veckan, typ onsdag eller torsdag, när det börjar närma sig. Krångla inte till det utan fråga om läget och håll det kort.

Låter bra. Jag tror det är viktigt att hitta en balans. Man vill inte framstå som desperat och skicka något konstant för sånt kan vara avtändande, men samtidigt vill man inte att de ska tro att man har glömt bort dem.
Citera
2021-03-24, 14:15
Medlem
Fråga: Hur får man en del av texten om sej själv att synas på bilden? Utan att de behöver trycka på i. Vissa har det, vissa inte.
Senast redigerad av cirkusweden 2021-03-24 kl. 14:17.
Citera
2021-03-24, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Man träffar inte någon som man inte pratat i video call med. Den som har massa bortförklaringar till att inte köra video call år 2021 är skum. Har man bilder som är sanningsenliga och man vill ses är video call något roligt och naturligt.

Du är fett keff alltså. Använder man videocall är man bara skum.

Träffat kanske 100 tinderbrudar, ingen har jag använt video call med.
Citera
2021-03-24, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Du är fett keff alltså. Använder man videocall är man bara skum.

Träffat kanske 100 tinderbrudar, ingen har jag använt video call med.
Inte för snabba, vanliga kontakter och träffar. Men om man mot förmodan har kontakt med nån lite längre och vissa förväntningar byggs upp så är det rätt bra att ta sig en titt via video
Citera
2021-03-24, 20:58
Medlem
Citat:
Inte för snabba, vanliga kontakter och träffar. Men om man mot förmodan har kontakt med nån lite längre och vissa förväntningar byggs upp så är det rätt bra att ta sig en titt via video

Finns det sådan funktion? Minns inte riktigt från när jag använde sist, kollade inte heller efter det.
Citera
2021-03-24, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Finns det sådan funktion? Minns inte riktigt från när jag använde sist, kollade inte heller efter det.
Japp finns i appen
Citera
2021-03-24, 21:23
Medlem
Citat:
Japp finns i appen

Ja men då är det ju ingen dålig idé. Prata lite i videosamtal innan träff, kan ju ha massa fördelar, och roligt att se mer på riktigt istället för bilder bara.
Citera
2021-03-24, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Ja men då är det ju ingen dålig idé. Prata lite i videosamtal innan träff, kan ju ha massa fördelar, och roligt att se mer på riktigt istället för bilder bara.
Ett litet videocall på säg 15 minuter där man får se mimik och blicken och sånt säger mer än alla bilder tillsammans

Finns ju iaf inga nackdelar hur man än vrider och vänder på det
Citera
2021-03-24, 22:25
Medlem
Börjat skrivit med en ganska het 41-åring på tinder problemet är att jag själv är 18 år. vad tror ni ska man dra hem henne?
Citera
2021-03-24, 22:44
Medlem
Citat:
Ett litet videocall på säg 15 minuter där man får se mimik och blicken och sånt säger mer än alla bilder tillsammans

Finns ju iaf inga nackdelar hur man än vrider och vänder på det

Precis, det finns bara positivt med det, man får en bra bild av hur personen är på riktigt.

Riktigt bra idé

Jag visste inte om den funktionen innan, men det är absolut något jag kommer använda om jag ska testa igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in