Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-03-09, 10:45
Bannlyst
"Söker seriöst" låter falskt och är uttjatat, "TV-serier" låter skittråkigt, "vin" låter som ett alkoholistbeteende. "Resor" låter som ett intresse som var inne 2001. Degenererat.

Det jag sett som jag gillar är en brud som har 40 får och några hundar.
Citera
2021-03-09, 12:00
Medlem
Castles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
"Söker seriöst" låter falskt och är uttjatat, "TV-serier" låter skittråkigt, "vin" låter som ett alkoholistbeteende. "Resor" låter som ett intresse som var inne 2001. Degenererat.

Det jag sett som jag gillar är en brud som har 40 får och några hundar.
Om det är Border Collies så borde det gå bra. Roliga och smarta hundar.
Citera
2021-03-09, 12:03
Medlem
Castles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Laddade upp tre av mina bästa bilder till photofeeler, dom får mellan 4-5 i snitt, större delen röstar "nej" på att jag är attraktiv. Har ju inte så mycket val då?

Ja det där med vänner är svårare, sällan jag träffar någon.
Det finns också grupper på facebook där du kan posta dina Tinderbilder och profil och få feedback från folk som har mycket erfarenhet.
Citera
2021-03-09, 12:30
Medlem
Unisertits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarsfarfar
Liten uppdatering.

Sveper nästan aldrig numera. Har i skrivande stund 400+ matchningar, men bara trettio aktiva konversationer, varav tjugofem är halvengagerade med högst något mess i veckan.

Nobbar många potentiellt fina tjejer för att jag inte orkar dejta fler än de jag för närvarande träffar:

Promenaddejtar ett par pinglor, men fokuserar på en tredje, en bedårande söt tjej som jag har mycket gemensamt med. Jäkligt gosig. I lördags bjöd hon mig på gourmetmiddag som hon lagat själv.

Förra helgen fick jag dock ett mess från en snygg och välutbildad trettioårig blondin som frågade om hon hon fick komma hem till mig på kvällen. Absolut. Jag vill inte gå bakom ryggen på kvinnan jag fokuserar på, även om vi ännu inte talat om att vara exklusiva. Men en kopp te kunde jag bjuda på. Blondinens mugg ångade fortfarande när hon försökte förföra mig. Hon förde min hand till sin kropp för att visa att hon inte hade trosor på sig. Jag skämtade bort situationen och frågade om detta var hennes modus operandi. Ja, svarade hon. Senast kvällen innan hade hon åkt hem till en muskulös läkare och haft sex med honom. "Han var den störste jag varit med. Om du förstår vad jag menar". Det visade sig att hon på bara en månad haft sex med 15 av de mest attraktiva matchningarna. Du kan bli nummer sexton, föreslog hon innan jag vänligt men bestämt tackade nej.

Dagarna efter träffen messade jag med de övriga tjejer jag haft på kroken och frågade om de träffat lika många män. Vissa svarade på ett skämtsamt sätt, andra mer skrytsamt. Men jo; jäklar vad de knullat runt.

Jag tror att det på sikt är ytterst destruktivt.
Jag träffade en tjej som knappt jobbade, inte kunde laga mat och gav tydliga tecken på att ha borderline och va lite galen. Hade passerat 30 men lika omogen som en tonåring. Hon bjöd sig också hem till mig på vår andra dejt och hann inte dricka upp sitt glas vin innan hon började hångla upp mig. Bästa kysserskan jag har träffat men det var uppenbart att hon jonglerade många män för lite vin och gratisprylar. Hon hintade om att jag skulle köpa oss en spaupplevelse, vilket jag låtsades som jag inte fattade. Det blev inge mer där. Men även om dessa tjejers själar förtärs av sitt massliggande så blir dom rätt duktiga på att ta för sig och bra på att ligga också. Inget relationsmaterial, men kör man med kondom så ska det vara lugnt.
Citera
2021-03-09, 14:15
Medlem
Voldemort2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castle
Det finns också grupper på facebook där du kan posta dina Tinderbilder och profil och få feedback från folk som har mycket erfarenhet.

Kan du ge något exempel på några sådana grupper?
Senast redigerad av Voldemort2 2021-03-09 kl. 14:20.
Citera
2021-03-09, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voldemort2
Kan du ge något exempel på några sådana grupper?
Jag var med i några sådana grupper tidigare, se till att du isåfall har ett fejk-facebookkonto. Du kommer bli spammad av porr-bots som vill prata med dig på messenger. Finns kanske bra sådana grupper och isåfall tittar även jag gärna på dessa
Citera
2021-03-10, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av necked
lite så jag känner också men senaste gången svarade hon med en motfråga= normalt sätt inte ointresse, hon brukar ta sig 1 dygn på sig att svara på sms nästan varje gång dessvärre man får leva med detta då jag gillar henne.. hon jobbar som sjutton.. sent in på kvällarna, jag skrev tillbaks senast (3 dygn sedan) och hon har vetat om ett tag att jag bokat en överraskning till kommande helg.. men som jag skrev förut väntar till onsdag får jag inte någon respons då ringer jag henne då vi har pratat en del på telefon innan utan problem, senast vi sågs va allting super, myste hos mig med film så detta är mixade signaler..

De mixade signalerna ÄR hennes signal. Hon är inte säker på dig. Hon funderar på om hon kan få nån bättre. Hon fortsätter prata med och träffa andra killar. Ingen brud jobbar så mycket att hon inte har tid att dra iväg ett sms på 3 dagar. Speciellt inte till en kille hon är galen i. Glöm inte att varenda tjej lever på sin telefon. För majoriteten av dom så är det första de kollar på när de vaknar och de sista de kollar på innan de lägger sig.
Citera
2021-03-10, 17:49
Medlem
Unisertits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnersaurus
De mixade signalerna ÄR hennes signal. Hon är inte säker på dig. Hon funderar på om hon kan få nån bättre. Hon fortsätter prata med och träffa andra killar. Ingen brud jobbar så mycket att hon inte har tid att dra iväg ett sms på 3 dagar. Speciellt inte till en kille hon är galen i. Glöm inte att varenda tjej lever på sin telefon. För majoriteten av dom så är det första de kollar på när de vaknar och de sista de kollar på innan de lägger sig.
Precis. Och att han tyckte det var supermysigt och trevligt när dom såg på film så betyder det inte att hon tyckte likadant, eller åtminstone lika starkt. Uppvakta en dam ska man göra om hon visar sig tillgänglig. Visar hon ointresse så ryggar man tbx och så får hon börja undra vafan man gör eller så tar det slut där och då istället för att bli en utdragen process där killen ska försöka vinna henne där han egentligen bara framstår som desperat och oattraktiv.

Spegla tjejens beteende är mitt råd hursomhelst. Skynda inte, utan låt henne få känna efter om det är rätt. Lite som att fiska, måste få henne på kroken, gärna svälja betet, sen kan man börja veva in henne. Inte börja rycka i spöt bara för att hon nafsar lite på betet. För i helvete.
Citera
2021-03-10, 18:05
Medlem
falsksons avatar
Skriver ni längd i bio? Jag har börjat göra det nämligen efter att jag läste från en tjejs bio "killar under 180 kallar jag för vänner"
Citera
2021-03-10, 18:12
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falskson
Skriver ni längd i bio? Jag har börjat göra det nämligen efter att jag läste från en tjejs bio "killar under 180 kallar jag för vänner"
Nej, men får jag frågan så kommer jag anta att personen antingen är jätte eller dvärg. Inga andra borde ha "problem" med en normal längd.
Citera
2021-03-10, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnersaurus
För denne killen är nog intresset ifrån hennes sida relativt lågt. Ju högre intresse, ju mer tid kommer hon ge dig. Inte svårare än så. Folk kan vara upptagna, vilket är hälsosamt också, men att ta 1-3 dagar att svara på sms är lite skumt.
Speciellt med tanke på dagens samhälle och, som du nämner mängden tid vi spenderar på telefonen.

De tjejer jag träffat och lyckats få intresserade blir nästan jobbiga efteråt. Skriver ofta, svarar på det man lägger upp osv. Nästan omvända roller, hur det brukar vara innan man träffats. Eller typ när man matchar.
Citera
2021-03-10, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falskson
Yes. Dock är jag långt över medel, men vet inte om det ens alltid ger effekt då flera tjejer i chatten likväl frågar hur lång jag är. Tecken på en del inte ens läser biografen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in