2021-01-09, 16:34
Medlem
Jag har laddat ner tinder nu igen. Men det går inte att ladda upp bilder för mig till min profil, någon mer med samma problem?

Den enda bilden jag kan ha är den från min facebookprofil som laddas automatiskt. Tänker om någon vet hur jag löser det?
Citera
2021-01-09, 19:40
Medlem
Som ett experiment så fixade jag nytt konto. Swipade nej på alla typiska Instagram brudar, men likt förbannat var det bara såna som fortsatte komma upp. Inga riktigt medelsnygga, fula, överviktiga, äldre osv utan bara 8-10or och då hade jag inställt på 18-38 år men får bara upp 18-22 åringar. Swipade verkligen på för fullt i perioder under två dygn men samma resultat.

Det är tydligt hur manipulerad tinders algoritmer är där dom gömmer undan mindre snygga tjejer också och pushar fram snygga populära profiler. Verkar ju helvrickat, känns som att Tinder numera är ett experiment.
Citera
2021-01-10, 13:39
Medlem
Jag matcher med en del men nästan alla svarar antingen inte eller så slutar de skriva efter ett tag. Känns som att om man råkar skriva någonting som råkar innehålla ett litet "fel" så är det kört. Hopplöst..
Citera
2021-01-10, 16:30
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matrixmorpheus
Jag matcher med en del men nästan alla svarar antingen inte eller så slutar de skriva efter ett tag. Känns som att om man råkar skriva någonting som råkar innehålla ett litet "fel" så är det kört. Hopplöst..
Troligtvis inget fel på dina meddelanden. Skaffa bättre bilder och/eller åk utomlands.
Citera
2021-01-10, 21:12
Medlem
UpAndGo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matrixmorpheus
Antar att du är man, vilket jag också är. Mitt problem är att förutom några oseriösa matchningar, så reagerar ingen kvinna vare sig på likes eller super likes (är Gold-medlem). Jag har ändå en bra profil.

Det sjuka är att det verkar finns många "vanliga, normala" kvinnor och det är de som intresserar mig, men dessa är ändå otroligt svåra att få kontakt med. Förstår man inte att inte en bok, film eller Tinder-profil till 100 % kan bedömas på omslaget? Var är drivkraften och nyfikenheten till att lära känna människan bakom en profil? Som bortblåst, verkar det som. Hur som helst är det kvinnorna som äger problemet.
Senast redigerad av UpAndGo2 2021-01-10 kl. 21:21.
Citera
2021-01-10, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UpAndGo2
Antar att du är man, vilket jag också är. Mitt problem är att förutom några oseriösa matchningar, så reagerar ingen kvinna vare sig på likes eller super likes. Jag har ändå en bra profil.

Det sjuka är att det verkar finns många "vanliga, normala" kvinnor och det är de som intresserar mig, men dessa är ändå otroligt svåra att få kontakt med. Förstår man inte att inte en bok, film eller Tinder-profil till 100 % kan bedömas på omslaget? Var är drivkraften och nyfikenheten till att lära känna människan bakom en profil? Som bortblåst, verkar det som. Hur som helst är det kvinnorna som äger problemet.
Lägg inte tid på dessa skithögar. Det är inte värt att anstränga sig för några som hatar en för att de uppfattar en som svag när de själva är svagast och sämst av alla.

De förtjänar att vara ensamma. Deras efteeblivna osäkerhet förstör även för oss då samma vanliga cp-kvinna insåg att hon var vanlig för 20 år sedan, men idag ska feta tjockisar ha en vältränad hunk med tusentals följre på instagram (varför hon har intresse av det är i sig sjukt), och de kägger krut på helt irrelevanta skitsaker. De förtjänar allt våld som de får.

Jag skrev igår morse till en halvsnygg kvinna och hon svarade och vi skrev i några minuter, sen slutade plötsligt idioten att svara. På förmiddagen skrev jag till idioten igen, inget svar, sen skrev jag för nån timme sen ett bryskt meddelande och visade min skitstövelsida och då fick jag svar på typ 2 sekunder. Så dessa dampskade cp-mongon sitter med näsan i telefonen praktiskt taget konstant är alldeles för handikappade för att göra nåt. De är fast likt autister i ett hjul och kan inte ta sig ut ur beteendemönstret.

Kvinnor ska du inte ta personligt. Varken när de dissar dig eller när det går bra för dig. Går det bra så är det bara din tur och i de fallen så kan det hända att du porträtterar framgången som din egen skicklighet. Det finns inget sånt. Antingen har hon bestämt sig för att knulla med dig eller inte.

Själv är jag så innerligt jävla less på dem att de gånger som jag knullar dem så använder jag dem till att göra äckliga saker med. Det är en form av hatsex där jag spottar, örfilar, låter de slicka mitt anus (trots att jag tycker det är äckligt och inte gillar sånt), är otrevlig mot dem, kränker dem, pissar i deras mun om jag får tillfället, ger dem ingen njutning och ser alltid till att de sväljer min sperma. Jag ser alltid till att de betalar på dejten.

Kommer aldrig känna att en kvinna är med mig mer, de är skenheliga och tillfälliga varelser som drivs av impulser i den yttersta periferin i jakten på att krydda sitt eget liv på bekostnad av mannens framgångar. De är verkligen horor hela högen. Tänk vad sjukt att kvinnor tycker typ att 99 % av männen är oattraktiva. Hur rimligt är det liksom.

Idiotkvinnor. Mer än 95 % av alla kärringar kan komposteras direkt. Helt värdelösa cp-mongon är de.
Citera
2021-01-10, 21:56
Medlem
Det är varken er eller kvinnorna det är fel på. Det är nätdejting. Det är ett onaturligt sätt att träffas på som kvinnor helst undviker. Därav träffar de endast snyggare män där allt känns rätt.

Det är helt enkelt en lyx för en liten skara turliga män och som dessutom inte fanns alls förrän för 20 år sen.
Citat:
Ursprungligen postat av normalllekman
Lägg inte tid på dessa skithögar. Det är inte värt att anstränga sig för några som hatar en för att de uppfattar en som svag när de själva är svagast och sämst av alla.....
Kan vara att de känner av dina obehagliga känslor gällande dem?? Tror du behöver söka professionell hjälp mannen.
Citera
2021-01-10, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karelin-
Det är varken er eller kvinnorna det är fel på. Det är nätdejting. Det är ett onaturligt sätt att träffas på som kvinnor helst undviker. Därav träffar de endast snyggare män där allt känns rätt.

Det är helt enkelt en lyx för en liten skara turliga män och som dessutom inte fanns alls förrän för 20 år sen.

Kan vara att de känner av dina obehagliga känslor gällande dem?? Tror du behöver söka professionell hjälp mannen.
Bullshit. Obehagliga känslorna känner du av först när jag skrev det här, eller hur. Så kom inte med det där skitsnacket i efterhand. Inte fan sitter jag och skriver otrevligheter till idioterna på nätet, men det funkar att åtminstone få respons av dessa egocentrerade cp-kvinnor när man är otrevlig. Skriv nåt trevligt så blir du nedprioriterad i 9 timmar, men så fort du hånar och mobbar dem så svarar de på 0,15 sek. Kvinnor är psykopater.
Senast redigerad av normalllekman 2021-01-10 kl. 22:11.
Citera
2021-01-10, 22:45
Medlem
lakritcs avatar
Citat:

Och då är det, som du antyder, samma män som kvinnorna turas om att gå ut med. Sedan undrar de varför de inte får ett förhållande. Tragikomiskt.

Det största problemet är dock inte kvinnorna utan de svenska männen som låter det passera, antingen för att de är för mesiga eller desperata.
Citera
2021-01-10, 22:47
Medlem
Castles avatar
Citat:

Vad är naturligt sätt att träffas på i dagens samhälle?
Citera
2021-01-10, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Och då är det, som du antyder, samma män som kvinnorna turas om att gå ut med. Sedan undrar de varför de inte får ett förhållande. Tragikomiskt.

Det största problemet är dock inte kvinnorna utan de svenska männen som låter det passera, antingen för att de är för mesiga eller desperata.

Ja, om jag kan träffa 5-6 tjejer på en vecka blir det ju rent logiskt 4-5 killar som står utan. Tjejer träffar i min erfarenhet och vad jag hört från andra tjejer oftast bara en i taget. Det är även rimligt eftersom det förklarar varför de ghostar en ibland och sen hör av sig nån månad senare och haft "tinderpaus" eller "mycket jobb". Det har helt enkelt skitit sig med killen de träffade då och de vill hitta en ny att ge en chans och se om han är mer man än den förra.
Citera
2021-01-11, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smartjavel
Som ett experiment så fixade jag nytt konto. Swipade nej på alla typiska Instagram brudar, men likt förbannat var det bara såna som fortsatte komma upp. Inga riktigt medelsnygga, fula, överviktiga, äldre osv utan bara 8-10or och då hade jag inställt på 18-38 år men får bara upp 18-22 åringar. Swipade verkligen på för fullt i perioder under två dygn men samma resultat.

Det är tydligt hur manipulerad tinders algoritmer är där dom gömmer undan mindre snygga tjejer också och pushar fram snygga populära profiler. Verkar ju helvrickat, känns som att Tinder numera är ett experiment.

Väldigt skumt med dessa appar. När jag provade GoodOnes första gången tyckte jag de var riktigt bra fick många matchningar inga bottar och falska profiler sen från ingenstans så blev det väldigt dåligt med matchningar, efter ganska lång tid inte efter två dagar som med Badoo. Tog bort min profil gjorde en ny blev samma sak, tog bort appen provat använda nu igen matchar knappt med någon längre, och de jag skulle komma till är att tinder är samma sak med matchningar, väldigt få och har jag ålder säg 25-35 kan jag matcha med folk som är 20 eller 41 märkligt. Sen undrar jag hur jag kan matcha med folk i Thailand/kina osv när jag har avstånd på folk som bor här i närheten. Är det bara jag som tycker tinder blivit en annons för tjejers snap/instagram? Varför skulle jag vilja följa folk på instagram när jag använder tinder för att dejta? Och att jag inte får matchningar har inget med hur jag ser ut eller min profil. För många år sedan träffade jag folk enkelt via HP/tinder Badoo haft seriöst förhållande via nätdejting. Allt har förändrats idag är de lättare att hitta någon för att ha lite ”kul” än att gå på en dejt. Har senaste året träffat fler tjejer enbart för ”lite kul” än en seriös dejt. Tråkigt att det går åt fel håll enligt mig. Btw tinder plus vad tycker ni om det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in