2018-05-05, 13:55
Medlem
Här inne vare full rulle
Härligt med lite liv i diskussionen! Jag säger så här som svar till Dekorima, självklart kan du visa svagheter som man, men inte i ett inledande dejtingsammanhang, tjejen känner dig inte. Du riskerar påtok för mycket att börja nämna svagheter för henne. Faktum är att du högst troligt (tyvärr) skrämmer bort henne. Nej, jag är ingen uttalad självexpert MEN jag har varit vek, feg, bögig (inte tagit initiativ till att hångla, knulla, gått runt på krogen i cirklar utan att prata med någon förutom ens kompisgäng, etc), men givit mig fan på att ändra det, och det har förstås givit resultat.

Majoriteten av kvinnor går INTE igång på det du påstår. Sen att prata massa om sig själv är inte heller majoriteten av kvinnor intresserade, då framstår du som egocentrisk och självupptagen med andra ord turn off för majoriteten, notera majoriteten av kvinnor. INTE alla. Du kanske tillhör dom där 5-10% som gillar det.

Säger absolut inte att det är något fel med att vilja spela förstående mamma rollen. "Vanliga" kvinnor testar alltid män, ger dom skit. Googla lite så kan även du lära dig om detta fenomen. För det är nämligen så att kvinnor behandlar män annorlunda än dom behandlar sina väninnor inledningsvis, nämen ser man på, hur kan det vara så?

För att testa om mannen har vad som krävs. Jättelöjligt, hatade det men har tyvärr lärt mig att hantera det och blivit duktigare och duktigare. Han som ställde frågan måste helt enkelt ut och träffa tjejer på riktigt lära sig att ta kontroll på situationen. Det är en helt ny värld av möjligheter som öppnar sig om man vågar sig utanför flashback och internets värld!

och tar man sig väl förbi bitchskölden, så är många av tjejerna hur gulliga som helst, men dom måste. För sin egensäkerhetsskull kolla att du inte är en "idiot". Tyvärr, inget jag hittat på. Fråga vem som helst i din närhet som är man som träffat ett gäng okända kvinnor ute bland folket.
Citera
2018-05-05, 14:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Här inne vare full rulle
Ajjemän. Kul! för alla utom Bruno i hörnet. haha.

Citat:
Jag säger så här som svar till Dekorima, självklart kan du visa svagheter som man, men inte i ett inledande dejtingsammanhang, tjejen känner dig inte.
Just därför är det taktiskt rätt att redan där sätta ribban. Du säger [insert problem] och därmed styr du dels duskussionen och samtidigt får sympati. Det KAN inte gå fel.

Citat:
Du riskerar påtok för mycket att börja nämna svagheter för henne. Faktum är att du högst troligt (tyvärr) skrämmer bort henne.
Beror på hur charmig du är. Är du som BrunoC så lär hon dra fortare än blixten.

Citat:
Majoriteten av kvinnor går INTE igång på det du påstår. Sen att prata massa om sig själv är inte heller majoriteten av kvinnor intresserade

Nej inte GÅR IGÅNG - det har jag inte sagt - utan det är en faktor som du själv kan kontrollera och därmed styra diskussion och utgång. Är det något som "de går igång på" så är det utseende. Nu vet jag inte hur TS ser ut men där har du en sjuk fördel. Sedan bör man givetvis försöka få till så bra foton som möjligt på såna sajter, det är helt efterblivet med folk som bara tar ett foto i köket med kasst ljus och disk i bakgrunden, eller typ klassikern: selfie i badrumsspegeln. Vem fan vill se det?

Citat:
För att testa om mannen har vad som krävs. Jättelöjligt, hatade det men har tyvärr lärt mig att hantera det och blivit duktigare och duktigare. Han som ställde frågan måste helt enkelt ut och träffa tjejer på riktigt lära sig att ta kontroll på situationen. Det är en helt ny värld av möjligheter som öppnar sig om man vågar sig utanför flashback och internets värld!

Ja där håller jag helt med. Det kommer oundvikligen att ske någon form av kontroll. Det kan även ske innan hon ens tar kontakt (eller svarar) på meddelanden. En någorlunda koll på detta så är man hemma. Dvs. alla utom BrunoC, som är macho-man #1 och får filmstjärnor att se ut som sossar. Mannen alla vill ha! Eller kanske inte.
Citera
2018-05-05, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Ajjemän. Kul! för alla utom Bruno i hörnet. haha.

Just därför är det taktiskt rätt att redan där sätta ribban. Du säger [insert problem] och därmed styr du dels duskussionen och samtidigt får sympati. Det KAN inte gå fel.

Beror på hur charmig du är. Är du som BrunoC så lär hon dra fortare än blixten.

Nej inte GÅR IGÅNG - det har jag inte sagt - utan det är en faktor som du själv kan kontrollera och därmed styra diskussion och utgång. Är det något som "de går igång på" så är det utseende. Nu vet jag inte hur TS ser ut men där har du en sjuk fördel. Sedan bör man givetvis försöka få till så bra foton som möjligt på såna sajter, det är helt efterblivet med folk som bara tar ett foto i köket med kasst ljus och disk i bakgrunden, eller typ klassikern: selfie i badrumsspegeln. Vem fan vill se det?

Ja där håller jag helt med. Det kommer oundvikligen att ske någon form av kontroll. Det kan även ske innan hon ens tar kontakt (eller svarar) på meddelanden. En någorlunda koll på detta så är man hemma. Dvs. alla utom BrunoC, som är macho-man #1 och får filmstjärnor att se ut som sossar. Mannen alla vill ha! Eller kanske inte.

Aha, men då måste du vara väldigt specifik i hur OP ska uttrycka sig. Jag själv har väldigt svårt att se att det ska funka på en majoritet av tjejer. Förövrigt kan väl du posta lite konversationer, jag har postat vi är ett gäng med snubbar här inne som postat. Vore kul att se en kvinnlig "player"
Bläddra tillbaks några sidor så får du se hur jag skriver med tjejerna, kanske även något för våran trasiga pojke här inne att spana in!
Citera
2018-05-05, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntligenRokfri
Är det bara hos mig som appen slutar fungera efter några dagar? Första dagarna har jag fått likes, sen ingenting.

Ingen som kan svara på detta?
Citera
2018-05-05, 15:18
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ingen som kan svara på detta?

Inget fel på appen. Nya medlemmar har fördel en viss tid för att sedan hamna i algoritmen. Ju längre du har appen desto "fulare" blir du.
Citera
2018-05-05, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Inget fel på appen. Nya medlemmar har fördel en viss tid för att sedan hamna i algoritmen. Ju längre du har appen desto "fulare" blir du.

Kan du utveckla detta?
Citera
2018-05-05, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realthug
https://imgur.com/0aEU1M4
https://imgur.com/43E9UOx

Såhär kan de väl se ut..

Vilken åldersgrupp för kvinnor fungerar detta på?
Citera
2018-05-05, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blk
Vilken åldersgrupp för kvinnor fungerar detta på?

Slynor oavsett ålder som råkar finna dig väldigt attraktiv.
Citera
2018-05-05, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima

KAN inte gå fel?
Så låt oss då se exempel på några dejter och matchingar som du har lyckats skrapa ihop genom att avslöja direkt i presentationen att du är både autist, gravt förståndshandikappad och en uppkäftig hagga.

Citat:
Vore kul att se en kvinnlig "player"

Ja, typ som att se målarfärg torka. Kvinnor som henne har inga argument annat än floskler och känsloargument och drar bara ner diskussionen i tråden. Bättre att ignorera för det är ingen mening att ens försöka bemöta sakligt.

Här ger jag och andra utmärkta råd till Heebiekiteburger som ber om hjälp, medan det här mongot försöker hålla kvar honom i en vaginahypnos med en åskboll av estrogen där man ska börja varje interaktion med en kvinna genom att tala om alla sina svagheter och visa sig sårbar.
Och vi ska ens försöka låtsas ta den här bitchen seriöst? Give me a break.

Citat:
Kan du utveckla detta?

Vad förstod du inte?

Tinderflödet och hur mycket du visas för kvinnorna på appen bygger på en algoritm. Man har något som kallas ELO-score (likt den man använder i schack) där du bedöms efter hur många kvinnor som svept "like" på dig.
När du är ny så visas du för väldigt många då man givetvis vill att nybörjare ska få till några matchningar och konversation och börja engagera sig i appen. Efter ett tag visas du betydligt mindre så till vida du inte har en hög ELO-score och du får sen svårare att få till matchingar.

Bara att googla så finner du lite information om det och det har diskuterats flitigt redan i tråden.
Senast redigerad av BrunoC 2018-05-05 kl. 15:57.
Citera
2018-05-05, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
KAN inte gå fel?
Så låt oss då se exempel på några dejter och matchingar som du har lyckats skrapa ihop genom att avslöja direkt i presentationen att du är både autist, gravt förståndshandikappad och en uppkäftig hagga.

Ja, typ som att se målarfärg torka. Kvinnor som henne har inga argument annat än floskler och känsloargument och drar bara ner diskussionen i tråden. Bättre att ignorera för det är ingen mening att ens försöka bemöta sakligt.

Här ger jag och andra utmärkta råd till Heebiekiteburger som ber om hjälp, medan det här mongot försöker hålla kvar honom i en vaginahypnos med en åskboll av estrogen där man ska börja varje interaktion med en kvinna genom att tala om alla sina svagheter och visa sig sårbar.
Och vi ska ens försöka låtsas ta den här bitchen seriöst? Give me a break.

Vad förstod du inte?

Tinderflödet och hur mycket du visas för kvinnorna på appen bygger på en algoritm. Man har något som kallas ELO-score (likt den man använder i schack) där du bedöms efter hur många kvinnor som svept "like" på dig.
När du är ny så visas du för väldigt många då man givetvis vill att nybörjare ska få till några matchningar och konversation och börja engagera sig i appen. Efter ett tag visas du betydligt mindre så till vida du inte har en hög ELO-score och du får sen svårare att få till matchingar.

Bara att googla så finner du lite information om det och det har diskuterats flitigt redan i tråden.

Ok, hur kan man förbättra sin ELO score?
Citera
2018-05-05, 16:11
Medlem
Citat:
Ok, hur kan man förbättra sin ELO score?

Vara snygg?
Citera
2018-05-05, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
Vara snygg?

Jag tyckte mig se något om att bilderna ska tydligen inte se ut som selfies tidigare här i tråden. Har det nåt med saken att göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in