Citat:
Ursprungligen postat av
bubbbles
Skriv aldrig hej. Va kreativ och försök bygga en sorts reaktion i henne. Näm något i hennes bio, bilder, etc. Hon får inte tro att du copy paste till alla tjejer, gör det personlig för henne.
Citat:
Ursprungligen postat av
RickyLate
Det om något är väl patetiskt? Man har inte ens fått ett svar och redan i inledaren ska man vara clown och få henne glad och intresserad
Kan man inte svara på ett Hej har man nog inget intresse iaf......
Däremot efter Hej är det bra att styra....
Citat:
Ursprungligen postat av
bubbbles
Vet du hur marknaden ser ut på tinder?? Tjejer matchar med 99/100 swipes. Av de killar som tjejerna matchar med skriver majoriteten ingenting eller Hej.... Ifall du inte är 10/10 så sänks din sannolikhet att få svär då tjejer får många såna meddelande. Du måste sticka ut.
Måste acceptera spelet fastän du inte gillar det om du vill ha nåt.
Nej, det handlar inte om att försöka skapa en reaktion hos kvinnorna så att de ska börja gilla en och tycka man är så himla lustig, finurlig, alfa och fan och hans moster. Gör man som bubbbles menar eller sådana här RSD-typer, så har man fel inställning. Man sätter kvinnor på en piedestal ifall man försöker vara komiker enbart för att få brudar att gilla en.
Istället, använd humor i öppningsmeddelanden och genom konversationerna mer som ett sätt att roa dig själv och se vilka brudar du kan sortera bort direkt. Det är en väsentlig skillnad där skulle jag säga. Och brudar brukar också kunna se igenom sånt där PUA-tönteri.
Skulle säga att det är alltför många människor idag, som är för jävla stela och tråkiga. Många är nog helt enkelt för dumma i huvudet och tar sig själva på alldeles för stort allvar för att kunna förstå ironi eller sarkasm.
Själv har jag mycket energi och är normalt väldigt social, då passar det också att börja skriva någonting roligt och ha energi i konversationerna, bara för att se ifall tjejen är en typ som jag skulle kunna ha en bra vibe/kemi med när vi väl ses.
Ofta ger dock tjejerna intrycket av att vara för dumma för att förstå att man uppenbarligen skämtar eller är sådana som enbart kan kallprata och diskutera massa tråkigt skit om jobb, sin utbildning (som jag skiter i) eller Kardashians liksom.
Alltså att flörta är ju kul när man släpper tyglarna, inte bryr sig om resultatet och inkorporerar lite charm och retas lite med tjejen. Då kan man ha kul med Tinder faktiskt, och har kvinnan själv en skön personlighet och är attraktiv, så kan det bli sexuell spänning sen liksom. Men att fjanta runt som en clown för att desperat försöka få kvinnor att gilla en är inte sättet att göra det på.