Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Tinder-story:
Träff med förra helgens tjej på fredag. Nästa vecka inplanerad med två som jag skrivit med under dryga månaden; båda gångerna kunde de inte hålla sig utan frågade själva om träff. Text-game är allt på Tinder. Bilderna skapar bara möjligheter.
Så där har jag med en nu, hon är väldigt på och drivande...tyvärr är hon kanske 5-6 (kan funka med 6a om hon är ung och speciell) på skalan, ett par år äldre..samt "söker ingen kk utan förhållande"...
Nyfiken, har dessa uttryckt vad de "söker efter på tinder" i sin presentation eller konversation med dig sen, och hur i så fall ställer du dig till det?
Tycker nästan alla man matchat med har "söker endast seriöst", men jag är övertygad om att det går att rucka på det där... men då kanske man bör ha nåt en viss utseendenivå, typ 9a/10a som får allt han rör på, annars kanske de håller fast vid det där.
Som det är nu har jag varken tid eller befinner mig i livet där livslång kärlek är det jag vill ha... så jag tänker försöka träffa dessa matches och styra in dom på kroppskontakt och se vad som händer iaf. Jag är ju dessutom av åsikten att man behöver ligga, ganska tidigt också, för att se om det finns nån connection/kemi, och hur den biten funkar... att satsa på något och inte vet hur liggandet fungerar, blir inte bra.