Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-07, 14:03
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somaliskdelikatess
Hur? Ska man först köpa tinder plus för att kunna köpa gold?

Läs vad jag skrev.

Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Du kan ha rätt, men jag uppgradera från Tinder Plus, vet inte om detta är något man måste göra men det stod att dom skulle återbetala mellanskillnaden från Plus>Gold.
Citera
2017-09-07, 14:08
Bannlyst
Citat:
Läs vad jag skrev.
Men det är ju fan svårt att fatta vad du menar...
Citera
2017-09-07, 14:11
Medlem
Nån som fått Gold till Android?
Citera
2017-09-07, 14:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fcederberg
Nån som fått Gold till Android?
Stod i förrgår på ios att jag kunde köpa gold men nu är den borta...
Citera
2017-09-07, 14:20
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekallasman
Men det är ju fan svårt att fatta vad du menar...

Hur är det svårt att förstå? Jag skriver ju att JAG uppgraderade via Tinder Plus, till Tinder Gold. Alltså började jag med att ladda ner, köpa Tinder Plus, rullade med det ett tag sen fick jag reda på det idag att fanns Tinder Gold. Hittar ni inte Tinder Gold kanske ni måste köpa Tinder Plus först..
Citera
2017-09-07, 14:25
Bannlyst
Citat:
Hur är det svårt att förstå? Jag skriver ju att JAG uppgraderade via Tinder Plus, till Tinder Gold. Alltså började jag med att ladda ner, köpa Tinder Plus, rullade med det ett tag sen fick jag reda på det idag att fanns Tinder Gold. Hittar ni inte Tinder Gold kanske ni måste köpa Tinder Plus först..
Så när man uppgraderar till gold från plus så behöver man bara betala mellanskillnaden?
Citera
2017-09-07, 14:29
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Så när man uppgraderar till gold från plus så behöver man bara betala mellanskillnaden?

Det stod någonting om att man skulle bli återbetald eller dylikt.
Citera
2017-09-07, 14:34
Bannlyst
Citat:
Det stod någonting om att man skulle bli återbetald eller dylikt.
Kan du berätta hur du upplever skillnaden mellan gold och plus? Mer tjejer?
Citera
2017-09-07, 14:37
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Kan du berätta hur du upplever skillnaden mellan gold och plus? Mer tjejer?

Har bara haft det i en timme, kan återkomma med en mindre recension om någon dag.
Citera
2017-09-07, 14:37
Medlem
Grodriddares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Kanske var ett misstag? Swipa uppåt är lätt hänt. Har man plus kan man ångra även superlike.

Antar att det är så. Ah, well. Bara att svepa vidare!
Citera
2017-09-07, 20:37
Medlem
Lakritspotatisens avatar
Ska träffa en tjej via tinder för första gången imorgon, någon som har något sista-minuten tips att komma med? Tänker att jag ska försöka hålla igång samtalet så att det inte blir stelt, men samtidigt ge tjejen utrymme att prata om hon nu vill det! 😊

För övrigt har jag samma problem med notifikationerna som fler verkar ha. Namnen på personerna som skriver och namnen på matchningar man får buggar ur helt ibland. Ibland kommer det killnamn, jävla fail från tinders sida. Det kan ju sluta i riktigt pinsamma situationer.

Någon gång har det stått: "You just matched with Leonardo!", sen har tjejen hetat Linnea eller något.
Citera
2017-09-07, 21:38
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritspotatisen
Ska träffa en tjej via tinder för första gången imorgon, någon som har något sista-minuten tips att komma med? Tänker att jag ska försöka hålla igång samtalet så att det inte blir stelt, men samtidigt ge tjejen utrymme att prata om hon nu vill det! 😊

För övrigt har jag samma problem med notifikationerna som fler verkar ha. Namnen på personerna som skriver och namnen på matchningar man får buggar ur helt ibland. Ibland kommer det killnamn, jävla fail från tinders sida. Det kan ju sluta i riktigt pinsamma situationer.

Någon gång har det stått: "You just matched with Leonardo!", sen har tjejen hetat Linnea eller något.
Följ denna
https://www.youtube.com/watch?v=7zEh9ImxiW0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in