Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-05, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Han kanske fick annorlunda kroppsligt utseende men inte till den grad att man har en uppbyggd kropp (50cm armar, 75cm lår, 125cm bröstkorg etc). Felet du gör är att ens nämna arnold eller andra proffsbyggare då vanliga människor inte kan uppnå denna fysik. Jag tänker inte avslöja något men jag har god insyn helt enkelt. Jag är inte otrevlig, jag förklarar bara hur det ligger till.

Du klagade på att jag inte hade fakta men ger ingen fakta själv. Att bara skriva att du har insyn räcker inte. Jag har också insyn. Om du läser vad jag skrivit så fattar du vilken typ av kropp han hade. Jag gör inget fel i att nämna Arnold. Det var för att du skulle förstå att jag inte menade en sån massiv kropp vilken du indikerade. Det var för att göra det kristallklart, istället så hängde du upp dig på att jag ens skrivit hans namn.
Att göra personliga påhopp är att vara otrevlig. Nu vet du det. Kanske kan du vara trevligare i framtiden.
Citera
2017-08-05, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Skiter man ur sig faktafel bör man få höra det också och inte stå oemotsagd. Nybörjargainsen är bra första året/åren, men tar åtminstone 5år för att skapa en bra fysik.. om man har rätt genetiskt predisposition samt tränar och äter korrekt... annars tar det längre än så. Att du nämner Arnoldkropp sen som något som en person kan uppnå utan gener och olagliga preparat säger bara än mer om din okunskap i ämnet.

Något som dock är fel i sammanhanget, som jag tycker mig läsa mellan raderna hos "Kroppkakor" är att han tränar enbart för att gå hem hos tjejer/bli framgångsrik på Tinder... det är inget framgångsrikt koncept alls och kommer inte maximera gainsen, eftersom syftet med träningen då är sub-optimalt.. (och sedär Malken1 nedan går på precis samma mina, tragiskt att läsa faktiskt)

Jag tränar för att kunna attrahera tjejer, vilket indirekt kommer gynna mig som person (jag kommer må bättre mentalt). Just nu är jag för spinkig, jag blir helt enkelt bortsorterad. Förmodligen har du ett bra utseende, och en hyfsat (alternativt väldigt) vältränad kropp. Jag ska inte dra mina egna slutsatser, men även du hade skrivit dessa patetiska inlägg som jag gör, om varje tjej du någonsin träffat nekat dig. Kan du tänka dig att jag svept höger på typ 1000 tjejer, och har bara fått en enda match, som inte ens svarade mig haha

Känns bra dock att Kroppkakor skriver, han verkar likna mig på många sätt, utifrån hans inlägg.

Iaf, som jag tidigare nämnt. Låter Tinder vara aktivt i någon vecka till, sen stänger jag ner kontot. Jag ska börja träna dagligen nu, för att göra en comeback till senvåren. Förhoppningsvis så har jag blivit lite större tills dess, tillräckligt för att locka någon tjej kanske...
Citera
2017-08-06, 12:55
Medlem
Snittar typ 1 match per 100 swipe, om ens det. Har alltid trott jag haft ett medelmåttigt/slätstruket utseende, men tydligen är det mycket värre än så...
Citera
2017-08-06, 13:02
Medlem
Ravenboxs avatar
Det är definitivt något knas med tinder, tidigare (för ett år sedan, innan jag träffade mitt ex) så kunde jag med lätthet landa 2 tinder-dejter i veckan som kille.

Nu har jag endast fått ca. 10 matchningar under helgen varav 3 utav dessa svarar som vanligt. En sak jag har lagt märke till är om jag sitter och sveper höger i en minut eller så, så dyker många utav dom jag redan svept höger på upp igen.
Ungefär som appen har hängt sig eller något, trots ominstallation av appen.

Ytterligare en sak jag har lagt märke till är att det är betydligt fler feministtjejer/transpersoner och dylikt på appen, folk med en text som säger "NEJ, jag är inte ute efter sköna killar, söker bara vänner. FATTA. feminist & vegan"
Usch.
Citera
2017-08-06, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenbox
Det är definitivt något knas med tinder, tidigare (för ett år sedan, innan jag träffade mitt ex) så kunde jag med lätthet landa 2 tinder-dejter i veckan som kille.

Nu har jag endast fått ca. 10 matchningar under helgen varav 3 utav dessa svarar som vanligt. En sak jag har lagt märke till är om jag sitter och sveper höger i en minut eller så, så dyker många utav dom jag redan svept höger på upp igen.
Ungefär som appen har hängt sig eller något, trots ominstallation av appen.

Ytterligare en sak jag har lagt märke till är att det är betydligt fler feministtjejer/transpersoner och dylikt på appen, folk med en text som säger "NEJ, jag är inte ute efter sköna killar, söker bara vänner. FATTA. feminist & vegan"
Usch.
Utbudet är kanske annorlunda nu?

Vi är flera som skrivit om att samma personer kommer upp igen. Jag har haft konversationer igång med folk som samtidigt dykt upp i flödet när jag svept. Något fel är det.

Hehe. Positiv attityd för att skaffa vänner.
Citera
2017-08-06, 17:08
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaragatan
Utbudet är kanske annorlunda nu?

Vi är flera som skrivit om att samma personer kommer upp igen. Jag har haft konversationer igång med folk som samtidigt dykt upp i flödet när jag svept. Något fel är det.

Hehe. Positiv attityd för att skaffa vänner.
I sådana fall vill jag poängtera att utbudet har försämrats radikalt.

Jag föraktar inte längre feminister, jag hatar dem.
Citera
2017-08-06, 17:17
Medlem
Citat:
I sådana fall vill jag poängtera att utbudet har försämrats radikalt.

Jag föraktar inte längre feminister, jag hatar dem.
Eller så är något fel med appen.

Hehe. Sån tur att du kan välja om du vill ha kontakt med dom eller ej.
Citera
2017-08-06, 17:21
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Eller så är något fel med appen.

Hehe. Sån tur att du kan välja om du vill ha kontakt med dom eller ej.
Ibland är dom lite mer undercover än vad man kan tro, precis som jag är en undercover dödsnazistknarkare som hänger här på flashback.
För övrigt har jag inte problem med alla feminister, det är bara att dom är så astronomiskt naiva, vissa utav dem.
Citera
2017-08-06, 17:22
Bannlyst
En tjej har varit rätt på och vill gärna att vi hörs. Det blev inte av den här veckan men nästa vecka blir det nog. Tog hennes snapchat och allt det där.

Problemet är att hon har helt urkassa bilder på sig själv. En bild från lååångt håll där hon är typ på nån strand och sen en rätt skygg bild där man inte ser mycket av henne. Ska man köra på?

Skrivit till henne på snap men hon svarar bara med bilder på sina fötter typ.
Citera
2017-08-06, 17:40
Medlem
Citat:
Ibland är dom lite mer undercover än vad man kan tro, precis som jag är en undercover dödsnazistknarkare som hänger här på flashback.
För övrigt har jag inte problem med alla feminister, det är bara att dom är så astronomiskt naiva, vissa utav dem.
Hehe. Jo. Det vet jag redan. Gissar att du inte riktigt lägger ut den infon på din profil.

Det är ju bra att du håller ett öppet sinne för feministerna. Inte varje människa som kan göra det.

Citat:
Ursprungligen postat av somaliskdelikatess
En tjej har varit rätt på och vill gärna att vi hörs. Det blev inte av den här veckan men nästa vecka blir det nog. Tog hennes snapchat och allt det där.

Problemet är att hon har helt urkassa bilder på sig själv. En bild från lååångt håll där hon är typ på nån strand och sen en rätt skygg bild där man inte ser mycket av henne. Ska man köra på?

Skrivit till henne på snap men hon svarar bara med bilder på sina fötter typ.
Förbered dig på det värsta och var glad om du blir attraherad. Om inget annat så kan det vara bra träning att gå på en dejt.
Citera
2017-08-06, 17:45
Medlem
Fungerar det fortfarande att reseta appen?, dvs ominstallera appen så man hamnar högre upp i kön.
Citera
2017-08-06, 17:47
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Hehe. Jo. Det vet jag redan. Gissar att du inte riktigt lägger ut den infon på din profil.

Det är ju bra att du håller ett öppet sinne för feministerna. Inte varje människa som kan göra det.

Förbered dig på det värsta och var glad om du blir attraherad. Om inget annat så kan det vara bra träning att gå på en dejt.
Jag var ihop med en feminist i åtta månader.
(FB) Relation med psykfall. Om du vill läsa lite hur det gick..

Iallafall, jag har full förståelse varför vissa människor drar sig till att vara rollsökande, hitta gemenskap och tillhöra en viss ideologi eller så, men det kan gå över styr. Och i min erfarenhet är feminister bland de minst accepterande människorna jag stött på här i Sverige, otroligt naiva, otroligt generaliserande och dömande på det.
Samt hycklare, men det behöver vi inte gå in på riktigt i den här tråden... men mitt ex var lite mer undercover, borderlinen var uppenbar, hennes klädsel, hennes manér.. hennes sex.. Det sa inte direkt "feminist" till mig.
Men psykfall absolut.

By the way, hon är den enda tjejen som har lagt ner mer pengar än vad min egen mor har gjort på mig under ett år. Över 170.000 eller något i den stilen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in