Citat:
Ursprungligen postat av
NirvanA
Skiter man ur sig faktafel bör man få höra det också och inte stå oemotsagd. Nybörjargainsen är bra första året/åren, men tar åtminstone 5år för att skapa en bra fysik.. om man har rätt genetiskt predisposition samt tränar och äter korrekt... annars tar det längre än så. Att du nämner Arnoldkropp sen som något som en person kan uppnå utan gener och olagliga preparat säger bara än mer om din okunskap i ämnet.
Något som dock är fel i sammanhanget, som jag tycker mig läsa mellan raderna hos "Kroppkakor" är att han tränar enbart för att gå hem hos tjejer/bli framgångsrik på Tinder... det är inget framgångsrikt koncept alls och kommer inte maximera gainsen, eftersom syftet med träningen då är sub-optimalt.. (och sedär Malken1 nedan går på precis samma mina, tragiskt att läsa faktiskt)
Jag tränar för att kunna attrahera tjejer, vilket indirekt kommer gynna mig som person (jag kommer må bättre mentalt). Just nu är jag för spinkig, jag blir helt enkelt bortsorterad. Förmodligen har du ett bra utseende, och en hyfsat (alternativt väldigt) vältränad kropp. Jag ska inte dra mina egna slutsatser, men även du hade skrivit dessa patetiska inlägg som jag gör, om varje tjej du någonsin träffat nekat dig. Kan du tänka dig att jag svept höger på typ 1000 tjejer, och har bara fått en enda match, som inte ens svarade mig haha
Känns bra dock att Kroppkakor skriver, han verkar likna mig på många sätt, utifrån hans inlägg.
Iaf, som jag tidigare nämnt. Låter Tinder vara aktivt i någon vecka till, sen stänger jag ner kontot. Jag ska börja träna dagligen nu, för att göra en comeback till senvåren. Förhoppningsvis så har jag blivit lite större tills dess, tillräckligt för att locka någon tjej kanske...