Har varit så sedan i mars. EKG är bra, blodprover visar ingenting, sköldkörteln ska enligt blodprover vara okej, togs även prover för glutenallergi vilket jag inte hade. Har varit på sjukgymnastik senaste 2 veckorna och fått nacken och bröstryggen korrigerad men det gör ingen skillnad (var med om en bilolycka februari 2011 och gick sjukgymnastik då också för det, då jag fick en dorsal uppglipning mellan C5 och C6 i nacken). Googlat runt på symtomen men vet inte vad jag ska tro. Känner mig inte stressad, var dock lite stressigt i höstas och i början av våren då jag är student.
Detta triggades när jag var på ett boxpass dagen efter jag lämnat blod och överansträngde mig, höll på att svimma. Vet inte om det är någon koppling där egentligen eller om det kan vara något annat som är orsaken.
Jag känner av det olika mycket från dag till dag och vet inte riktigt vad det är som triggar det när jag känner av det mera.
Nåt förslag? Rätt less och uppgiven..
EDIT: Just det, jag är småförkyld typ hela tiden och varit det väldigt länge. Vaknar ofta med en täppt näsborre, är torr i halsen och i munnen också. Har däremot mig veterligen ingen allergi, näsan kliar inte, ögonen rinner inte eller så.