Hej.
Laddade av tristess ner Angry Birds epic, något nytt rollspel från Rovio.
Spelade några dagar och klarade mig ganska bra, när jag en morgon startade upp innan jag skulle till jobb så insåg jag att jag hade närmare 2 miljarder i både Guld, silver och gems.. detta är alltså saker du normalt måste köpa med riktiga pengar, tex 200 guld kostar 75:-3000 silver kostar 200 guld eller 10 gems kostar 50 guld.. alltså måste du köpa allt detta via konto/kredit kort eller mobilräkning.
Jag gjorde ett köp på 60 guld för 25:- några dagar innan jag blev "miljardär" vilket gick bra och pengarna drogs från mitt konto efter jag godkänt transaktion.
Nu provade jag spendera lite av guld, silver och gems för skitsummor för att se om det minskade eller om det drogs från mitt konto, men nej, det minskar inte i spelet eller dras från ett konto.
Har jag haft en jävla tur och råkat ut för en bugg som gett mig oändligt med pengar på spelet eller bör jag vara orolig att köp i spelet nu kan dras i efterhand fast jag inite behöver godkänna en transaktion av köpen jag gör i spelet?
Edit: märke det blev rörigt, är trött som fan här :/ alltså jag har inte gjort ett nytt köp på någon spelvaluta, men har närmare 2 miljarder av guld, närmre 2 miljarder silver och närmre 2 miljarder gems, jag kan köpa saker i spelet (utrustning) för dessa guld silver och gems utan att det dras från verken spelets pengar eller från mitt verkliga konto
Senast redigerad av -=Damian=- 2014-06-30 kl. 06:57.