• 1
  • 2
2014-06-29, 18:42
Medlem
Naravodomoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Jag hoppas du inte är en man för detta inlägg säger bara en sak : avundsjuka.

Hold your horses! Det stämmer inte ett dugg. Jag gjorde ett försök att tala för de bigotta kvinnohatarna här, jag försöker inte representera mig själv. Jag har mitt på det torra
Citera
2014-06-29, 18:45
Medlem
FE-ANALYSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naravodomok
Motivera varför det är en sån kass ide.

Därför att jag inte tycker att det är en statlig angelägenhet att driva bordeller, jag vet faktiskt inget land som har statliga bordeller, vet du?
Citera
2014-06-29, 18:47
Medlem
Spackelackans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Finns manshat i samhället också , ska vi lösa det genom att tvinga en del män att jobba på statliga bordeller? Vad sägs om samhällstjänst? vore ju att direkt lösa problemet med en gammal hedervärd biblisk metod öga för ett öga....begår man våldtäkt får man samhällstjänst att slava på en statlig bordell för sexsvultna som inte får till det annars.
DÄR har du en jäkligt bra idé.
Hehe ja det skulle onekligen vara poetisk rättvisa om inte annat! Finns säkerligen homosexuella sadister som gladeligen skulle betala för att få våldta en våldtäktsman!
Citera
2014-06-29, 18:48
Medlem
Nej du, jag betackar mig för synen på kvinnor som någon slags medicin, ett ting utan egna tankar och känslor, som ska delas ut till sjuka män.

De allra flesta män klarar alldeles utmärkt av att leva sitt liv med eller utan sex, utan att för den skull hata kvinnor. Om något, tycker jag att det enorma bombardemanget av sexbudskap överallt i vårt samhälle verkar öka på aggressioner för en del verkar ha fått för sig att sex är en rättighet för alla och en förutsättning för ett fullgott liv istället för en bonus.

Dessutom tror jag inte att kvinnohat är så vanligt och de som lider av det botas knappast av sex med någon som spelar teater, för även om de är duktiga på självbedrägeri så tror jag nog att någonstans inom dem viskar en röst: "Hon ligger med mig bara för att hon får betalt, hon skulle aldrig göra det frivilligt." Det riskerar snarare att öka på självföraktet och därmed också hatet mot kvinnor.
Citera
2014-06-29, 18:52
Medlem
Spackelackans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FE-ANALYS
Därför att jag inte tycker att det är en statlig angelägenhet att driva bordeller, jag vet faktiskt inget land som har statliga bordeller, vet du?
Statliga bordeller vet jag inte om det ens har existerat sedan den romerske kejsaren Caligulas dagar, men i de länder där prostitution är lagligt och de prostituerade betalar skatt så borde ju staten iaf bli något av en hallick då den tar en andel av de prostituerades ihoptjänade pengar.
Citera
2014-06-29, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spackelackan
Hehe ja det skulle onekligen vara poetisk rättvisa om inte annat! Finns säkerligen homosexuella sadister som gladeligen skulle betala för att få våldta en våldtäktsman!

Precis och manshatiska feminister kan ju gå dit för lite "lördagsmys" efter bastun och krogen. Lite våldsam gang bang hämndorgie med ensam stackars pöjk....
Citera
2014-06-29, 18:55
Medlem
Naravodomoks avatar
Ok, så om vi då utgår från att svältföddhet på sex är en starkt bidragande orsak. Vad gör man annars? Sänker momsen på fleshlights?
Citera
2014-06-29, 18:56
Medlem
Spackelackans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Precis och manshatiska feminister kan ju gå dit för lite "lördagsmys" efter bastun och krogen. Lite våldsam gang bang hämndorgie med ensam stackars pöjk....
Inte ett öga torrt, varken de blåa eller det bruna
Citera
2014-06-29, 18:56
Medlem
NasiBoois avatar
Förbudet mot prostitution har sina moraliska fördelar: vem vill veta att flickvännen tjänstgjort på en bordell en sommar i tonåren när alla andra sommarjobb var upptagna? Att ens mamma behövde extrajobba på den lokala bordellen för att familjen skulle ha råd med sommarsemester det året? Hur jävla fräsch är insikten att kvinnor i ens närhet kanske betjänat hundratals, tusentals män? Det finns förstås socialt utslagna kvinnor som inte tjänar något egentlig nytta som vare sig intellektuellt utbyte eller avelsmaterial och dessa skulle i teorin kunna användas i bordellverksamhet om det fanns ömsesidigt samtycke men hur skulle man avgöra vem som fick och vem som inte fick sälja sexuella tjänster? Summa summarum är det en dålig idé att uppmana den kvinnliga befolkningen till horeri. Det skulle inte lösa någonting mer än att en liten grupp torskar fick beskåda himmelriket en kort stund (köpa sex som i Tyskland och Polen). Vita kvinnor har andra plikter i livet än att hora.
Citera
2014-06-29, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naravodomok
Ok, så om vi då utgår från att svältföddhet på sex är en starkt bidragande orsak. Vad gör man annars? Sänker momsen på fleshlights?

Tror inte det är orsaken faktiskt.
Och vad som ÄR orsaken är fortfarande för mig ett mysterium.
Men i de flesta "förtryckarregimer" så hatar den styrande parten de som de styr över...
vita hatade svarta i apartheid, eller i det könssegregerade usa (och gör så fortfarande i många fall)
Många i väst hatar muslimer, och blir hatade tillbaka. Romarna hatade barbarnerna i norr etc etc.
Så är väl där det ligger nått psykologiskt undangömt, ett beroende förmodligen. Om ens bild av sig själv bygger på att man ska vara förmer än en annan grupp så klart man hatar den om den tar ton.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in