• 1
  • 2
2014-06-29, 18:14
Medlem
Naravodomoks avatar
Det är tydligt för mig och många andra att misogyni ofta uppstår som resultat av sexuell frustration. Alla män vill ju ligga - vad händer med den som inte får ligga pga för ful/fet/ocharmig?

Vi ser ju i djurriket hur hanarna under brunstperioden blir som tokiga.

Vi ser sällan det här hos kvinnor eftersom sex alltid går att få tag på för dem. Jag tror statliga bordeller vore ett sunt alternativ för män vars enda närhet är våta drömmars ejakulationer.

Som grottmänniskor våldtog vi kvinnorna vid behov; nu är vi civiliserade men behovet att knulla är ju lika starkt.

Vad tror ni?
Senast redigerad av Naravodomok 2014-06-29 kl. 18:16.
Citera
2014-06-29, 18:21
Medlem
Även honor blir ju som galna under löptider ex.
Förstår inte heller varför man ska "lugna" dessa män via att påtvinga just kvinnor ett arbete de absolut allra flesta vill slippa? Varför ska det vara kvinnors "uppgift"?

Finns manshat i samhället också , ska vi lösa det genom att tvinga en del män att jobba på statliga bordeller? Vad sägs om samhällstjänst? vore ju att direkt lösa problemet med en gammal hedervärd biblisk metod öga för ett öga....begår man våldtäkt får man samhällstjänst att slava på en statlig bordell för sexsvultna som inte får till det annars.
DÄR har du en jäkligt bra idé.
Citera
2014-06-29, 18:22
Medlem
Aldrig, då ska det vara bordeller även för kvinnor i sånna fall, jämnställdheten
Lika inför lagen.
detta liknar bara en sån där " kvinna ska tillfredsställa man " inlägg. Sitta och tycka synd om sig själv, löjligt !
Citera
2014-06-29, 18:25
Medlem
Naravodomoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Förstår inte heller varför man ska "lugna" dessa män via att påtvinga just kvinnor ett arbete de absolut allra flesta vill slippa? Varför ska det vara kvinnors "uppgift"?

Finns manshat i samhället också , ska vi lösa det genom att tvinga en del män att jobba på statliga bordeller? Vad sägs om samhällstjänst? vore ju att direkt lösa problemet med en gammal hedervärd biblisk metod öga för ett öga....begår man våldtäkt får man samhällstjänst att slava på en statlig bordell för sexsvultna som inte får till det annars.

Men är vi verkligen så säkra på att "Den lyckliga horan" är en myt?
Jag menar verkligen att det ska vara av fri vilja och det ska övervakas och skötas så att det inte finns någon risk för människohandel eller annat utnyttjande.

Ja, den iden vore väl optimal om nu kvinnor också våldtog, haha
Citera
2014-06-29, 18:28
Medlem
Naravodomoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Aldrig, då ska det vara bordeller även för kvinnor i sånna fall, jämnställdheten
Lika inför lagen.
detta liknar bara en sån där " kvinna ska tillfredsställa man " inlägg. Sitta och tycka synd om sig själv, löjligt !

Javisst, men kvinnor behöver ju generellt inte uppsöka bordeller. De behöver bara gå till krogen och stå där i x antal minuter/sekunder.
Citera
2014-06-29, 18:28
Medlem
Kanelochsockers avatar
Citat:

Håller helt med! Klarar de kvinnor som inte "får ligga pga för ful/fet/ocharmig" att leva i samhället utan att berzerk klarar nog ni män det också. Eller är ni killar här på Fb av en speciell klen sort?
Citera
2014-06-29, 18:30
Medlem
Naravodomoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelochsocker
Håller helt med! Klarar de kvinnor som inte "får ligga pga för ful/fet/ocharmig" att leva i samhället utan att berzerk klarar nog ni män det också. Eller är ni killar här på Fb av en speciell klen sort?

>implying att fula/feta kvinnor har svårt för att få ligg i samma utsträckning som män
Citera
2014-06-29, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naravodomok
Men är vi verkligen så säkra på att "Den lyckliga horan" är en myt?
Jag menar verkligen att det ska vara av fri vilja och det ska övervakas och skötas så att det inte finns någon risk för människohandel eller annat utnyttjande.

Ja, den iden vore väl optimal om nu kvinnor också våldtog, haha

OM vi levde i en utopisk värld där precis alla; män som kvinnor levde i harmoni med full möjlighet kunan försörja sig och sina barn, inget knark existerade och vi inte hade den minsta form av tvång etc. Så skulle jag inte ha ett endaste pip att säga om prostitution. Är helt fritt fram för min del då, om det garanteras att den som säljer verkligen är där av egen fri vilja. Nu har vi ju långt ifrån detta, vilket vi alla vet, så "den lyckliga horan" kan visserligen säkert finnas i nån vrå någonstans, men är hen vanligt förekommande? njee...i en del mäns fantasi säkert men inte i verkligheten, det säger den mesta forskningen i saken.
Citera
2014-06-29, 18:37
Medlem
Ja, för annars drar jag till Haga.
Citera
2014-06-29, 18:38
Medlem
FE-ANALYSs avatar
Citat:

Statliga bordeller är förstås en kass idé. Det finns dock en massa kvinnor som säljer sex utan att vara tvingade till det. Att det finns en koppling mellan misogyni och ofrivillig "sexlöshet" hos män är jag övertygad om.
Citera
2014-06-29, 18:40
Medlem
Naravodomoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FE-ANALYS
Statliga bordeller är förstås en kass idé. Det finns dock en massa kvinnor som säljer sex utan att vara tvingade till det. Att det finns en koppling mellan misogyni och ofrivillig "sexlöshet" hos män är jag övertygad om.

Motivera varför det är en sån kass ide.
Citera
2014-06-29, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naravodomok
Javisst, men kvinnor behöver ju generellt inte uppsöka bordeller. De behöver bara gå till krogen och stå där i x antal minuter/sekunder.

Jag hoppas du inte är en man för detta inlägg säger bara en sak : avundsjuka.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in