2005-08-25, 20:23
Medlem
Jag vill inte bygg upp mer nu vill deffa och vara i form hela tiden jag har tycker inte de e så fint att vara biff.... vill vara riktigt rippad... ska börja gå 45 min varje dag när jag vaknar direkt.... sen vill jag vet hur jag ska träna för att få fram konturerna? tungt/lätt osv

Mvh Azzo

Citera
2005-08-25, 20:42
Medlem
Bopos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kluivert_9
Jag vill inte bygg upp mer nu vill deffa och vara i form hela tiden jag har tycker inte de e så fint att vara biff.... vill vara riktigt rippad... ska börja gå 45 min varje dag när jag vaknar direkt.... sen vill jag vet hur jag ska träna för att få fram konturerna? tungt/lätt osv

Mvh Azzo

Jag tycker du ska börja springa det ger snabbare resultat men du kommer förlora lite muskelmassa, men du vill ju inte bli biff. Annars så ska du träna på mellantunga vikter för att bibehålla dina stats.
Citera
2005-08-25, 21:08
Medlem
går inte!

jag hade börjat springa men jag har knäeskada går inte jogga eller springa... men det går iallfall att snabbgå!

räcker 45 min varje morgon 5dagar/veckan

kommer ja få fram rutorna tror du om jag sköter kosten rätt bra?
Citera
2005-08-25, 21:19
Medlem
Bopos avatar
Citat:
jag hade börjat springa men jag har knäeskada går inte jogga eller springa... men det går iallfall att snabbgå!

räcker 45 min varje morgon 5dagar/veckan

kommer ja få fram rutorna tror du om jag sköter kosten rätt bra?

45 min ska väl räcka antar jag mycket spelar roll, såsom din kost och hur pass mycket du dricker om helgerna, det är svårt att tappa dem allra sista kilona för att få fram just magrutorna, mer eller mindre svårt om man jämför med om man är överviktigt då man kan tappa i rasande fart. Men visst kör på det och ät nyttigt, glöm inte att magrutorna syns 1-2 månader max om året medans bröstmusklerna syns mer eller mindre hela tiden så jag skulle prioritera på annat sätt just nu när hösten börjar komma.

Mvh
Bopo
Citera
2005-08-25, 21:20
Medlem
Bopos avatar
Glömde fråga, kan du inte cykla? Gör det istället då! 1 timme i snabbt tempo med hyffsat motstånd, då du då händer det grejer.
Citera
2005-08-25, 21:43
Medlem
kan cyckla!

yes jag kan cyckla hehe menar du riktigt cyckel eller sån som på gymmet...
om du menar vanlig cyckel på 45 min cykclar jag till gbg hehe skojjar men jäääävla långt kan jag lova!

nej men jag vill vara deffad hela tiden och behålla de sen öka lite på vägen också!

Citera
2009-04-25, 16:27
Medlem
liquid_flows avatar
Citat:
yes jag kan cyckla hehe menar du riktigt cyckel eller sån som på gymmet...
om du menar vanlig cyckel på 45 min cykclar jag till gbg hehe skojjar men jäääävla långt kan jag lova!

nej men jag vill vara deffad hela tiden och behålla de sen öka lite på vägen också!

ta av däcken, och jäng av kedjan så cyklar du på plats, ferrari!

edit, såg lite gammal tråd
Citera
2009-04-25, 19:45
Medlem
Brottweilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liquid_flow
ta av däcken, och jäng av kedjan så cyklar du på plats, ferrari!

edit, såg lite gammal tråd

Lite gammal kanske ^^ Är det inte Pancamo som är trådstartaren måntro? Under annat alias naturligtvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in