• 1
  • 2
2014-06-28, 22:21
Bannlyst
Hej Flashback jag har alltid drömt om att träffa en tjej som gymmar, detta är omöjligt då jag är en blond 6a. Träningstjejer sitter högre upp på piedestalen än andra tjejer som också sitter på sina höga hästar. Jag får blickar på gymmet ifrån tjejer men de kommer aldrig fram och pratar. Tror mest dom vill ha uppmärksamhet och inte är särskilt intresserade på riktigt. Är det någon mer som sitter i samma båt? vad kan man göra?
Senast redigerad av wilhelm-keitel 2014-06-28 kl. 22:24.
Citera
2014-06-28, 22:26
Bannlyst
nej skit i det, sluta vara så osäker, det handlar inte bara om utseendet
de kanske är blyga, inte många som går fram o pratar på gym
Citera
2014-06-28, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wilhelm-keitel
Hej Flashback jag har alltid drömt om att träffa en tjej som gymmar, detta är omöjligt då jag är en blond 6a. Träningstjejer sitter högre upp på piedestalen än andra tjejer som också sitter på sina höga hästar. Jag får blickar på gymmet ifrån tjejer men de kommer aldrig fram och pratar. Tror mest dom vill ha uppmärksamhet och inte är särskilt intresserade på riktigt. Är det någon mer som sitter i samma båt? vad kan man göra?

du får la börja med att gå på gym och prata med folket du möter där
Citera
2014-06-28, 22:27
Medlem
Du ska ge fan i att ens tänka tanken att flirta på gymmet. Där tränar man. Dom som tror något annat behöver hjälp. Tjejer får du fixa på andra platser
Citera
2014-06-28, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av exztran
du får la börja med att gå på gym och prata med folket du möter där
Jag går ju på gym och har gjort de senaste 5 åren däremot pratar jag inte med någon.
Citera
2014-06-28, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av abomannen1337
Du ska ge fan i att ens tänka tanken att flirta på gymmet. Där tränar man. Dom som tror något annat behöver hjälp. Tjejer får du fixa på andra platser
Men jag är ju inte i närheten utav tjejer på andra platser?
Citera
2014-06-28, 22:35
Medlem
poolos avatar
Citat:
Jag går ju på gym och har gjort de senaste 5 åren däremot pratar jag inte med någon.

Du har alltså gått till gymmet i 5 år och trånat över att en tjej ska komma fram och snacka med dig? Kanske dags att inse att din taktik inte fungerar och försöka testa något nytt. Varför tar inte du första initiativet till samtal?
Citera
2014-06-28, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av poolo
Du har alltså gått till gymmet i 5 år och trånat över att en tjej ska komma fram och snacka med dig? Kanske dags att inse att din taktik inte fungerar och försöka testa något nytt. Varför tar inte du första initiativet till samtal?
jag vet inte vad jag skall säga och det är massa andra folk som hör
Citera
2014-06-28, 22:48
Medlem
poolos avatar
Citat:
jag vet inte vad jag skall säga och det är massa andra folk som hör

Räcker med att bara visa lite uppmärksamhet; visa att du finns. Är hon i närheten vid bänkpress så kan du fråga ifall hon kan stå bakom och säkra. Annars fungerar ju en lätt komplimang att hon ser bra ut, följt med frågor hur ofta hon tränar, ifall hon har nån speciell diet etc..

Det räcker för första mötet, sen om ni ses igen så är det bara att hälsa, vilket eventuellt kan leda till annat småprat.

Var bara positiv och trevlig i ditt bemötande så kommer det gå bra.
Citera
2014-06-28, 22:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av poolo
Räcker med att bara visa lite uppmärksamhet; visa att du finns. Är hon i närheten vid bänkpress så kan du fråga ifall hon kan stå bakom och säkra. Annars fungerar ju en lätt komplimang att hon ser bra ut, följt med frågor hur ofta hon tränar, ifall hon har nån speciell diet etc..

Det räcker för första mötet, sen om ni ses igen så är det bara att hälsa, vilket eventuellt kan leda till annat småprat.

Var bara positiv och trevlig i ditt bemötande så kommer det gå bra.
Ja man kanske skall börja fråga om man får köra imellan på någon maskin istället för att bara gå därifrån och köra någon annan övning som jag har gjort hitils
Citera
2014-06-28, 22:51
Medlem
poolos avatar
Citat:
Ja man kanske skall börja fråga om man får köra imellan på någon maskin istället för att bara gå därifrån och köra någon annan övning som jag har gjort hitils

Ja så länge du inte svettas som en gris så kan det funka
Citera
2014-06-28, 22:53
Medlem
NasiBoois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abomannen1337

Gymmet är ett bra ställe att träffa folk, på ett avslappnat och icke-påfluget sätt förstås. Om man möter någons (nyfikna/glada/intresserade) blick några gånger kan man börja hälsa när man ser vederbörande och fortsätta på den linan om det verkar välkomnat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in