2017-07-19, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Sitter o spelar i timmar eller jobbar/städar järnet så svetten forsar o fyfan vad härligt det är
Har inga problem att vara ute o gå och att kolla folk i ögonen,det är inte LSD du tagit direkt utan du är ju klar(?) i skallen o flippar väl inte ut helt som nån psykedelisk hippie?
Annars är det bara att börja öva på de om du kör de dagligen

Haha jag rör mig hellre ute på lsd än tjack, nä flippar inte ut direkt men man ser ju direkt på ens ögon att man tagit något. därför hade jag nojat sönder på gymmet t ex. Kör bara nån gång då o då, oftast nåra veckor i mellan gångerna, och inte flera dygn i sträck. Så därför blir det mest datan.
Dra ut o cykla hade kanske varit nice.
Citera
2017-07-19, 19:58
Medlem
buprenorfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xamfetamin
Hänger med andra tjackisar, rotar i folks förråd, går på rave, blir paranoid o gömmer mig från "span", städar, planerar brott som aldrig blir av, pluggar osv. Man tror ju man blir driftig men när man tänker efter så är det ju inte mycket som blir gjort egentligen. Mycket snack
Haha, håller verkligen med om den biten. Jag blir betydligt mindre aktivt produktiv, men däremot sjukt fokuserad på det jag håller på med. Förstår inte hur folk orkar snurra runt och bryta upp förråd.
Citera
2017-07-20, 02:54
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buprenorfin
Haha, håller verkligen med om den biten. Jag blir betydligt mindre aktivt produktiv, men däremot sjukt fokuserad på det jag håller på med. Förstår inte hur folk orkar snurra runt och bryta upp förråd.
En del måste o andra inte,som tur är så är jag en av dom lyckligt lottade
Sköt precis en dos och ska spela spela spela
Citera
2017-07-20, 03:23
Medlem
HappyHours avatar
Allt jag vanligen gör fast dubbelt så snabb bearbetning i huvudet (för stunden), typ scrolla nyheter, facebookflödet, spela spel, göra spellistor etc. Dra ut och fiska, cykla eller annat skoj i naturen är med trevligt. Rejva såklart. Plugga funkar energimässigt men blir så lätt utsvävande och emotionell så att det ofta blir fånigt eller bara typ en wall-of-text. Såklart när man ska hålla igång på sociala tillställningar, då en annan inte är överdrivet pratglad (definitivt inte blyg, möjligen något reserverad/osocial) så ger det precis tillräckligt med kick för att ha svårt att inte prata direkt i mun på samtalspartnen!
Citat:
Ursprungligen postat av Dipt
Och miljontals fönster i webbläsaren med det "perfekta" klippet .

Amen. Slutar så varje gång. Har fått börja sätta upp mentala tidsspärrar då det börjar bli "olämpligt" länge eller sömn måste fås, typ att "max en timme till". Har seriöst oavsiktligt (eg. tänkt spela eller liknande) men sedan fastnat 12-15 timmar på att klicka upp flikar (knappt ens att jag tittar på det, svårt att sluta jaga bra material när man börjat!), stundvis flåsandes frenetiskt upparbetandes ett temporärt halvstånd, för att sedan tvingas till en paus innehållandes hydrering av kroppen, få i sig någon näring, duscha för att sedan ett par timmar senare hoppa på karusellen en gång till (då med mer eller mindre blåslagen penis som ser ut att tillhöra någon med elefantsjukdomen dagarna därpå).

Good times!
Citera
2017-07-20, 06:06
Medlem
code19s avatar
Väntar på motståndarens nästa drag för att sedan göra schack matt
Citera
2017-07-20, 08:19
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hezten55
Haha jag rör mig hellre ute på lsd än tjack, nä flippar inte ut direkt men man ser ju direkt på ens ögon att man tagit något. därför hade jag nojat sönder på gymmet t ex. Kör bara nån gång då o då, oftast nåra veckor i mellan gångerna, och inte flera dygn i sträck. Så därför blir det mest datan.
Dra ut o cykla hade kanske varit nice.
Det är sommar,på med glajjor som man inte ser igenom - titta inte ens åt deras håll sedan ut med dig!
Citera
2017-07-20, 12:21
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Nu tar jag inte tjack längre men förut brukade jag:

Stjäla Oxfilé på ICA/Coop/Willys
Sälja Oxfilé
Göra inbrott
Spejja i persiennerna
Resa runt i landet per bil för att hitta det bästa tjacket
Rita
Ta en 'knullpanna' med tjejen/någon tjej och knulla i x antal timmar
Sitta och gaffla med gamla tandalösa tjackisar
Stjäla bilar/motorcyklar
Skriva
Runka
Skruva med ovan nämda MC/bil
Skruva med datorer
Citera
2017-07-20, 12:47
Medlem
buprenorfins avatar
Citat:
En del måste o andra inte,som tur är så är jag en av dom lyckligt lottade
Sköt precis en dos och ska spela spela spela
Spela är sjukt nice.

Annars gillar jag att sitta och pyssla med någonting som kräver fokus och fingerfärdighet. Typ pillar med smycken, skruva i grejer, plocka isär och ihop saker, fixa naglarna, hålla på med växter, sortera alla spel i bokstavsordning, skriva ner idéer/knarkpoesi, etc. Inte så mycket go-aktiviteter med andra ord.
Citera
2017-07-20, 19:25
Medlem
Citat:
Det är sommar,på med glajjor som man inte ser igenom - titta inte ens åt deras håll sedan ut med dig!

Ja det funkar ju utomhus, springer man runt med solbrillor på gymmet och samtidigt svettas som en häst så lär ju folk undra vafan man går på haha (tränar hårt, lär spruta svett på tjack haha).

Sortera saker och ordna upp lät endå rätt tillfredsställande. Typ som städning men vanlig städning blir snabbt tråkigt.

Vilka spel spelar folk då när ni tar? Antar att cs:go är väldigt poppis då man är så satans alert haha
Citera
2017-07-21, 02:05
Medlem
karlsson911s avatar
Cs:go är ju förjäkla roligt när man sitter och drar linor, fokus i all oändlighet!
Någon annan som upplever att cs krashar efter ca 500 min om man bara kör deathmatch ? xD
Citera
2017-07-24, 17:28
Medlem
buprenorfins avatar
Tycker även det är sjukt nice att laga mat eller baka, så får andra käka upp det. Förbereda smoothies inför nästa rus, etc. Göra någonting kreativt liksom.
Citera
2017-12-25, 17:07
Medlem
bananajoe33s avatar
Kollar flashback,. Städar,lagar mat, lyssnar musik, pratar med folk i telefon osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in