2014-06-30, 20:22
Medlem
trasens avatar
Ena stunden kan jag stå och diska och andra stunden sitter jag i Flashback mirc chatten och skriver dynga. Fan man är ju patetisk på tjack ibland
Citera
2014-06-30, 20:24
Medlem
Mommejrs avatar
Röker mängder med hasch, sitter och kollar youtube. Skriver på flashback . Hittar på saker med polare. Senast jag drog tjack drog jag ut på krogen på dag 4. Var lagom borta iaf, sen när man kom hem satt man och rökte spice i ett antal tim till medans alla andra hade däckat.
Vanligast är nog dock att jag kollar youtube eller spelar något i 2 dygn. Jag och 2 andra polare spelade Super smash bros på nintendo 64 i 3 dygn, med runt max 5 tim uppehåll. Sista dagen hade man blåsor över hela fingrarna/händerna
Senast redigerad av Mommejr 2014-06-30 kl. 20:28.
Citera
2014-06-30, 20:29
Medlem
Jaggermeisters avatar
Spelar Battlefield 4, eller nått allmänt på datorn.
Citera
2014-06-30, 20:32
Medlem
Holmquists avatar
Jag ringde precis en polare och han är snäll nog att låta mig städa hela hans lägenhet klinisk ren. Det kommer inte att slarvas kan jag ju säga!

Ska sortera, fixa och trixa till varenda föremål. Självklart diska också.

Det kommer troligtvis att uppskattas!
Citera
2015-04-04, 05:23
Medlem
knullar som fan och pratar så in i helvete om djupa grejer och sånt shit... ??
Citera
2015-04-04, 11:44
Medlem
catacombs avatar
Alltså alla positiva effekter försvinner ju vid högre doser.. då ligger man bara och runkar och får inget gjort
Citera
2015-04-04, 13:01
Medlem
Cracktusens avatar
Förfestar, festar och efterfestar, oftast hela helgen. Men det verkar inte så solklart för er andra?
Citera
2015-04-04, 13:40
Bannlyst
Har en schysst hemma eller utekväll. Är det hemma så blandas det ibland med alkohol och annat. Ibland blir det lite städning och annat.
Citera
2015-04-04, 14:00
Medlem
Egiraffs avatar
Lite off topic men hur är det att spela på tjack? Bara testat tjack en gång, då på fest, men kanske kan vara kul att sitta och lira med?
Citera
2015-04-04, 14:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Egiraff
Lite off topic men hur är det att spela på tjack? Bara testat tjack en gång, då på fest, men kanske kan vara kul att sitta och lira med?
Dator/tevespel antar jag att du menar. Jag blir väldigt koncentrerad och spelade bättre än vanligt då jag blir koncentrerad och intresserad (har svåra koncentrationssvårigheter annars). Det är ju roligt och när man fastnar i det så brukar det gå bra.
Citera
2015-04-04, 15:21
Medlem
Egiraffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Dator/tevespel antar jag att du menar. Jag blir väldigt koncentrerad och spelade bättre än vanligt då jag blir koncentrerad och intresserad (har svåra koncentrationssvårigheter annars). Det är ju roligt och när man fastnar i det så brukar det gå bra.

Exakt, dator/tevespel
Låter som något jag får testa.
Citera
2015-04-04, 15:54
Avslutad
Tar endast tjack i sociala sammanhang. Antingen festar jag eller så spelar jag CS och tjötar med polarna på Skype.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in