2014-06-24, 14:06
Medlem
Köpte en nexus 5 på netonnet, men efter en veckas användning ångrar jag mig. Netonnet har 14 dgr öppet köp, kan jag retunera den? Plastfilm etc sitter kvar, den motsvarar ej mina förväntningar.

Köpte en gps o använde men fick retunera den då jag var missnöjd. Är tacksam för hjälp
Citera
2014-06-24, 14:09
Medlem
Vad sa Netonnet när du frågade?
Citera
2014-06-24, 14:09
Bannlyst
Jag köpte en telefon i butik en gång och lämnade tillbaka den dagen efter (Elgiganten) dom sa att öppet köp inte gäller mobiler men dom var snälla denna gång.
Citera
2014-06-24, 14:17
Medlem
Spackelackans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MADM4N
Jag köpte en telefon i butik en gång och lämnade tillbaka den dagen efter (Elgiganten) dom sa att öppet köp inte gäller mobiler men dom var snälla denna gång.
Samma gäller för Media Markt. Dom tog inte tillbaka mitt felköp pga att frugan hade brytit plomberingen på kartongen, även fast plasten runt själva telefonen med tillbehör var orörd.
Citera
2014-06-24, 14:38
Medlem
cammos avatar
Men hur svårt är det att läsa på deras sida.

http://www.netonnet.se/Content/Custo...aseOnApproval/

Hur får jag använda produkten?

För att kunna ångra ditt köp får du endast använda produkten i den utsträckning som krävs för att bedöma om du är nöjd med den, vilket normalt är en gång. Du får självklart öppna produktförpackningen om det behövs för att undersöka varan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in