Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2019-01-01, 02:21
  #25
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Eftersom bilden är publicerad publikt så postar jag en förmodligen opublicerad privat minnesbild av AE som dök upp i mitt flöde under gårdagen: LÄNK

Hon var rejält snygg i unga år. 10 av 10

/Provokatör
Det var då det. Vi var många som var snygga när vi var unga men fattade inte det förrän man ser sig i spegeln idag. Tyvärr fattar inte folk att ju mer man partar, desto större risk för demens och annan bråd död. I ett reportage stod om hur mycket det festades och jag tyckte mig kunna se att hon såg ut som en svullen fyllkärring på bilder från 2012. Hon var inte så gammal då men typiska bulor och det som hör till en missbrukare.
Citera
2019-01-01, 17:38
  #26
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Det var då det. Vi var många som var snygga när vi var unga men fattade inte det förrän man ser sig i spegeln idag. Tyvärr fattar inte folk att ju mer man partar, desto större risk för demens och annan bråd död. I ett reportage stod om hur mycket det festades och jag tyckte mig kunna se att hon såg ut som en svullen fyllkärring på bilder från 2012. Hon var inte så gammal då men typiska bulor och det som hör till en missbrukare.
Penthouse North var väl inspelad ungefär då. Visst var hon åldrad vid 60 och den ungdomliga skönheten var svunnen, men inte såg hon utlevad ut som ett gammalt partyoffer. "Fyllkäring" föll mig inte in att tänka alls. Demenssjukdomen, tidig Alzheimer, var antagligen genetiskt betingad. Hon kunde kanske ha tidigarelagt den med ett par år genom att dricka mer och vice versa.
__________________
Senast redigerad av Sven-Gustaf 2019-01-01 kl. 17:41.
Citera
2019-01-01, 19:10
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedträ
Vart sugen på att se den av TS nämnda dokumentären Penthouse North. Ngn som vet var man kan stream/köpa den?

Den har utgått redan 2014 på svt play . Det står så när man söker på den .
Citera
2019-01-01, 20:08
  #28
Medlem
Hoppas att dokumentären "Penthouse North" sänds på nytt nu (inklusive SVT Play, förstås). Det är en mycket sevärd film.
Citera
2019-01-13, 15:25
  #29
Medlem
Dödsannons i helgens papperstidningar.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback