Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-22, 21:39
  #1
Medlem
Söker en buss jag tagit från Malmö till Danmark innan som stannade vid huvudbanegården, den bussen kostade 49kr dit och hemresan likaså... har letat jättelänge på internet och i trådar här utan att hitta rätt sida. Någon som vet??

Tack på förhand
Citera
2014-03-22, 21:42
  #2
Medlem
cc_zeros avatar
Swebus kör från central till köpenhamn för ~50kr vill jag minnas.

http://www.swebus.se/Express/Sokresu...&campaignCode=
__________________
Senast redigerad av cc_zero 2014-03-22 kl. 21:47.
Citera
2014-03-22, 21:43
  #3
Medlem
Noe-s avatar
Tror du letar efter nettbuss alternativt swebus.
Citera
2014-03-22, 21:45
  #4
Medlem
LightItAnnies avatar
Har episka erbjudanden av swebuss. Varken tull eller krångel, även från SWE till NDL.
Citera
2014-03-22, 22:24
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laaajn
lär dig att placera trådar i rätt ämne.
Chilla, det är lugnt. Någon ansvarig fixar säkert det åt honom.

Fan vilket bra jävla tips från er alla. Hade ingen aning om att Swebus hade så pass billiga priser över sundet!
Ser också att bussen stannar vid Ingerslevsgade, perfekt om man ska besöka Christiania!
Citera
2014-03-22, 22:27
  #6
Medlem
jamesdeans avatar
Cannabis > Resor /Mod
Citera
2014-03-23, 01:24
  #7
Medlem
Ja till denna forumdelen lär ju fler svara på vilken buss till christiania som är billigast....

men tack för svar i övrigt =)
Citera
2014-03-23, 03:22
  #8
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refillable
Ja till denna forumdelen lär ju fler svara på vilken buss till christiania som är billigast....

men tack för svar i övrigt =)
Blir det inte smidigare att ta buss till Kastrup och sedan ta Metron till Christianshavn, som ligger på krypavstånd till målet?
Citera
2014-04-05, 12:27
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Blir det inte smidigare att ta buss till Kastrup och sedan ta Metron till Christianshavn, som ligger på krypavstånd till målet?


måste man inte betala klippkort för metron osv?...

vilken buss går till kastrup, kostar inte den dubbelt så mycket??
Citera
2014-05-13, 00:07
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refillable
Söker en buss jag tagit från Malmö till Danmark innan som stannade vid huvudbanegården, den bussen kostade 49kr dit och hemresan likaså... har letat jättelänge på internet och i trådar här utan att hitta rätt sida. Någon som vet??

Tack på förhand

www.graahundbus.dk
Citera
2014-05-16, 20:29
  #11
Avstängd
Tågstation i Köpenhamn

Jag ska till Forum i Köpenhamn och kolla på en konsert. Men jag vet inte riktigt hur tågen går, jag bor i Malmö och tar tåget från Hyllie till Frederiksberg (jag tror att det finns en station som heter så, jag vet inte) nu är det problemet kommer... hur ska man komma ifrån stationen till Forum, är det svårt? Eftersom jag är 14 år och bor i Sverige så har jag ingen koll. Någon dansk eller någon som är helt enkelt är skitbra på sånt här
tack <3<3
Citera
2014-05-16, 20:47
  #12
Medlem
KahluaOctaviuss avatar
Du kan hoppa av på Köbenhavn hovedbanegård, gå ut mot sidan där Tivoli ligger, där hittar du busstationen strax åt höger. Sedan kan du ta buss 2A eller buss 250S som båda stannar på Forum station. Kolla att du tar bussen på rätt håll

edit: bussarna tar 6 respektive 11 minuter. Kolla Google maps
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2397891

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback