• 1
  • 2
2014-06-23, 02:22
Bannlyst
Alla sover så jag tänkte att jag kunde dra ut hela huvudet i fönstret och röka lite men efter 2 bloss så började det att dofta rök. Jag fimpade snabbt och sedan så gick jag tillbaks in i rummet och det luktade som fan. Det har gått 1 timme nu och jag har haft öppet fönster hela tiden men det luktar lika starkt. Finns det något sätt jag kan få bort det!?
Citera
2014-06-23, 02:23
Medlem
Behaviorproblemzs avatar
parfym, doftspray, rökelser ?
Citera
2014-06-23, 02:25
Medlem
Finns ingen bättre lukt förändrade än att tända några tändstickor runt omrking i rummet, tro mig finns INGET bättre!
Citera
2014-06-23, 02:25
Medlem
zobs avatar
parfym, ta av kläderna du rökte i och fortsätt ha öppet fönstret så är nog lukten borta om några timmar
Citera
2014-06-23, 02:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svenrajpa
Finns ingen bättre lukt förändrade än att tända några tändstickor runt omrking i rummet, tro mig finns INGET bättre!
Jag har en tändare. Funkar det om jag tänder den i några minuter?
Citera
2014-06-23, 02:29
Medlem
Behems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnyxTjenaZilke
Alla sover så jag tänkte att jag kunde dra ut hela huvudet i fönstret och röka lite men efter 2 bloss så började det att dofta rök. Jag fimpade snabbt och sedan så gick jag tillbaks in i rummet och det luktade som fan. Det har gått 1 timme nu och jag har haft öppet fönster hela tiden men det luktar lika starkt. Finns det något sätt jag kan få bort det!?

Parfym, Deodorant, Grönsåpa på golvet sedan moppa runt, öppna fönster. Allt detta på under 20min, så är lukten borta.
Citera
2014-06-23, 02:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Behem
Parfym, Deodorant, Grönsåpa på golvet sedan moppa runt, öppna fönster. Allt detta på under 20min, så är lukten borta.
jag är fast på mitt rum så jag kan inte få tag i tvål och andra produkter :/
Citera
2014-06-23, 02:33
Medlem
Behems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnyxTjenaZilke
jag är fast på mitt rum så jag kan inte få tag i tvål och andra produkter :/

Tändstickor, Stearinljus, Tändare - Med öppna fönster under ca 2 timmar så är det borta.

Räcker egentligen med att ha öppna fönster i några timmar.
Citera
2014-06-23, 02:34
Medlem
Kycklingmedcurrys avatar
Ättika (i vätskeform) i en skål i mitten av rummet plus öppet fönster så luktar det inget imorgon!
Citera
2014-06-23, 02:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kycklingmedcurry
Ättika (i vätskeform) i en skål i mitten av rummet plus öppet fönster så luktar det inget imorgon!
Somsagt jag kan inte få tag i saker utanför rummet.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Behem
Tändstickor, Stearinljus, Tändare - Med öppna fönster under ca 2 timmar så är det borta.

Räcker egentligen med att ha öppna fönster i några timmar.
Jag stod i circa 1 min med tändare sedan tog det slut på gas. Tror du verkligen att öppet fönster räcker?
Citera
Medlem
Trums avatar
Tyvärr är det svårt att bli av med lukten :/ min room-mate rökte inne en gång med sitt fönster öppet och han sa att det luktade i flera dagar trots att fönstret var öppet dygnet runt.

Plan B: erkänn?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in