Finns måhända nån FB-are som kan hjälpa mig här månntro? För en massa herrans år sen hörde jag en vits som handlade om Niki Lauda. Jag minns faktiskt bara att den var in i helvete rolig och att nån groda var involverad i vitsen på nåt sätt?
Nån som känner igen det här och vet hur vitsen gick?
Kan vara den här men är osäker så jag kör en spolier..
Gäddmamman var ute och simmade med sina små yngel då dom fick syn på en wobbler.
- Mamma vad är det där?
- Det är det där jäkla ludret som eran pappa försvann med!
Efter sitt sjunde barn bestämde sig Claire för att hon skulle göra en kosmetisk kirurgi "down under" och återställa sig själv till sin forna ungdomliga glans, hennes blygdläppar dinglade lite väl långt ner och hon såg i övrigt ut som ingången till en grotta.
Efter operationen vaknade hon upp ur sin narkos och såg tre vackra rosor bredvid sängen.
Vilka är dessa från frågade hon sköterskan, det är glädjande men jag är lite förvirrad över varför jag har fått blommorna.
Jo sa sköterskan, den första rosen är från kirurgen, operationen gick så bra och du var en sådan mönsterpatient att han ville säga tack.
Ah.., det var bra sa Claire.
Den andra rosen är från din man, han är glad att operationen blev en sådan succé att han inte kan vänta på att få hem dig. Tydligen så ska det vara första gången han kommer få röra dig i år och han är mycket förväntansfull.
Lysande, men den tredje rosen då undrade hon nyfiket.
Det är från Niki Lauda, patient på brännskadeavdelningen sade sjuksköterskan.
Han ville bara säga tack för sina nya öron.
Senast redigerad av Hestapo 2014-06-22 kl. 21:47.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!