2014-06-22, 14:56
Medlem
ingetbranicks avatar
Har köpt ny dator med Windows 7 och IE11, och helskärmsläget fungerar inte som jag är van vid. Tidigare har jag kunnat navigera i helskärmsläge genom att föra muspekaren till övre delen av skärmen, varvid adress- och verktygsfältet automatiskt "fälls ned". Jag kan då t.ex. klicka på pilen för att återvända till föregående sida, eller klicka i återställningsrutan för att få normal skärm.

Nu händer dock ingenting när jag gör detta. Däremot upptäckte jag att om jag högerklickar i helskärmsläget så kommer adress- och verktygsfältet fram och "fästs". Från detta läge kan jag dock inte gå tillbaka till helskärm utan att trycka på F11 två gånger, en gång för att lämna detta "halvläge" och återgå till normalläge, och en gång till för att få helskärmsläge.

Inget jätteproblem, så klart, men irriterande om man jobbar mycket i helskärmsläge med bild- och sidoväxlingar. Ska det verkligen vara så här i IE11? Verkar ju urdumt. Jag har också installerat Firefox och där fungerar det som tidigare, utan problem.
Citera
2014-07-01, 13:34
Medlem
ingetbranicks avatar
Är det verkligen INGEN som har Windows 7 och IE 11 som kan berätta om det ser likadant ut för dem?
Citera
2014-07-12, 17:39
Medlem
Ser likadant ut här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här