Flashback bygger pepparkakshus!
2014-06-23, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weirdbeats
Bombade 300-400mg MT-45 nyss, får se om det gör mig lite gladare. Lär ju vara lugnt då jag bara tagir 5 stes. Fan att det alltid ska bli såhär…

Vad är det? MT-45 alltså? Anar att det är nån drog men kan för lite om sånt..
Citera
2014-06-23, 22:52
Medlem
FlashbackImprovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TRA516
Vad är det? MT-45 alltså? Anar att det är nån drog men kan för lite om sånt..
Visserligen en klassisk skräckartikel, men det är nog inte jättebra att blanda med alkohol och Stesolid:
http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.2...g-att-fa-faste

Blandningen TS tagit är nog ganska livsfarlig. Opiater, benzo och alkohol. Som upplagt för andningsdepression med död eller allvarliga hjärnskador som följd.
Citera
2014-06-25, 07:01
Medlem
weirdbeatss avatar
Fan… måste till jobbet nu också, sitter och svettas av ångest. Vet inte vad jag ska göra. Vet inte ens om jag kommer klara av att jobba, har inte sovit alls inatt.
Citera
2014-06-25, 14:18
Medlem
weirdbeatss avatar
Jag klarade av jobbet, det blev en kort dag som tur var. Jag köpte en dunk Il nostro för att orka med… Sitter här, sentimental och jävlig(det värsta jag vet, för det ger mig självförakt…) och försöker klura ut vad jag ska göra för dumheter…
Citera
2014-06-25, 14:38
Medlem
fopas avatar
Citat:
Jag klarade av jobbet, det blev en kort dag som tur var. Jag köpte en dunk Il nostro för att orka med… Sitter här, sentimental och jävlig(det värsta jag vet, för det ger mig självförakt…) och försöker klura ut vad jag ska göra för dumheter…

Hej!
Skrev ett inlägg om meditation. Kolla upp meditation....NUUU!!!!

Har du existentiella funderingar idag också?
Citera
2014-06-25, 14:42
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fopa
Hej!
Skrev ett inlägg om meditation. Kolla upp meditation....NUUU!!!!

Har du existentiella funderingar idag också?
Nej, just idag handlar de mesta av tankarna på hur ensam jag är i livet och hur jag ska göra för att orka leva tills min far dör så jag kan göra slut på skiten. Helt ärligt.
Citera
2014-06-25, 14:49
Medlem
fopas avatar
Citat:
Nej, just idag handlar de mesta av tankarna på hur ensam jag är i livet och hur jag ska göra för att orka leva tills min far dör så jag kan göra slut på skiten. Helt ärligt.

Vi kan väl träffas? Alla här i psyk-forumet..
Vi får hjälpa varandra.

Men läs om meditation. Man mår superbra. Finns en andlig koppling som är fascinerande.
Citera
2014-06-25, 15:19
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fopa
Vi kan väl träffas? Alla här i psyk-forumet..
Vi får hjälpa varandra.

Men läs om meditation. Man mår superbra. Finns en andlig koppling som är fascinerande.
Jag är för cynisk och har för mycket myror i kroppen för att klara av sånt där tyvärr, men det där med att träffas allesamman var en fin tanke dock(om än ej möjlig i praktiken…
Citera
2014-06-25, 15:20
Medlem
Promenads avatar
Jag hoppas du kan förändra din situation.
Den här människan har hjälpt mig.
Lycka till

http://www.youtube.com/watch?v=7xFQIGiWFL8
Citera
2014-06-25, 15:25
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Promenad
Jag hoppas du kan förändra din situation.
Den här människan har hjälpt mig.
Lycka till

http://www.youtube.com/watch?v=7xFQIGiWFL8
Tack för att du bemödar dig med att svara, försökte lyssna på den där amerikanen i klippet. Men nja… Tack för att du bemödade dig iaf…
EDIT: Jag tror jag är för cynisk och mörk i sinnet för att tillåta mig tro på vad som helst. Önskar att det vore annorlunda.
Senast redigerad av weirdbeats 2014-06-25 kl. 15:27.
Citera
2014-06-25, 15:36
Medlem
Citat:
Jo, jag äter medicin mot det, Lamictal
Du har diagnos samt mediciner.Sen smyger du bakom läkarens rygg med missbruket.Inte konstigt du inte får rätt hjälp.
Gå till läkaren o va ärlig.Bipolära svänger i måendet.Du vet ju om det.
Citera
2014-06-25, 15:37
Medlem
fopas avatar
Citat:
Jag är för cynisk och har för mycket myror i kroppen för att klara av sånt där tyvärr, men det där med att träffas allesamman var en fin tanke dock(om än ej möjlig i praktiken…

Men myrorna/ångesten försvinner om du koncentrerar dig. Det är meditation.
"Kundalini-energin" flödar mer fritt när man är fokuserad. Vanligtvis har vi massor av tankar i bakgrunden som ställer till oreda. Den högsta graden av koncentration kallas i Yogan för Samadhi. Då är du fri från lidande. Du slipper vara instängd i din fysiska kropp. Det är så det fungerar. Fakta.

Läs lite i vart fall..

Kanske ordnar en träff senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in