Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2014-06-26, 00:39
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weirdbeats
Lithium är levertoxiskt och således inget alternativ, med tanke på mitt ständiga intag av alkohol och dödsdroger.

Nej som sagt det är ett rävgift egentligen men har hjälpt många, vad står du på för medicin i övrigt? O vill du sluta med drogerna? Eller känner att du vill men kan helt enkelt inte pga måendet?
Citera
2014-06-26, 00:40
Medlem
Citat:
Hon har på senare tid brukat ringa mig på konstiga tider och fråga konstiga frågor… Sist ringde hon kl 08.-nånting och frågade om jag ville ha samma tid som en tjej med fobi för bussar, varpå jag undrade vad vi skulle göra då Jag kan berätta allt för henne, trots att hon är skyldig att berätta allt som har med missbruk samt självmord att göra. Hon verkar faktiskt gilla mig(inget skojj, för jag underdriver allt som oftast) och jag är fett kåt på henne…

Men tänk, det kanske blir ett trevligt besök i morgon då?
Antar att du inte berättat att du vill sätta på henne? Vore kul att veta vad en psykolog skulle då?
Citera
2014-06-26, 04:23
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TRA516
Men tänk, det kanske blir ett trevligt besök i morgon då?
Antar att du inte berättat att du vill sätta på henne? Vore kul att veta vad en psykolog skulle då?
Jo, tänk om man skulle få göra det… vore rena drömmen. Hon har glasögon också. (Lägger huvudet på sne, hur mår du egentligen och börjar knäppa upp blusen )
Citera
2014-06-26, 04:34
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Nej som sagt det är ett rävgift egentligen men har hjälpt många, vad står du på för medicin i övrigt? O vill du sluta med drogerna? Eller känner att du vill men kan helt enkelt inte pga måendet?
Står på Lamictal, vilket inte heller är jättebra för lilla levern. Man får sig några tjyvnyp från buken ibland när man blandat för många dåliga saker…
Citera
2014-06-26, 23:37
Medlem
Citat:
Står på Lamictal, vilket inte heller är jättebra för lilla levern. Man får sig några tjyvnyp från buken ibland när man blandat för många dåliga saker…

Provat Busprion/buspar/anksilon mot ångesten? När jag fick den insatt för 3 år sen sjönk nivån märkbart. Har Lamictal och fluoxetin oxå, men Busprion var/ är nog den som har bäst effekt på ångesten även om den nu är skyhög.
Citera
2014-07-04, 03:48
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TRA516
Provat Busprion/buspar/anksilon mot ångesten? När jag fick den insatt för 3 år sen sjönk nivån märkbart. Har Lamictal och fluoxetin oxå, men Busprion var/ är nog den som har bäst effekt på ångesten även om den nu är skyhög.
Testat den men den gav mig endast subtila obehagskänslor i hela kroppen.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in