Flashback bygger pepparkakshus!
2014-06-25, 15:43
Medlem
Promenads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weirdbeats
Tack för att du bemödar dig med att svara, försökte lyssna på den där amerikanen i klippet. Men nja… Tack för att du bemödade dig iaf…
EDIT: Jag tror jag är för cynisk och mörk i sinnet för att tillåta mig tro på vad som helst. Önskar att det vore annorlunda.

Lyssna från 1:18, puss
Citera
2014-06-25, 15:45
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galiza
Du har diagnos samt mediciner.Sen smyger du bakom läkarens rygg med missbruket.Inte konstigt du inte får rätt hjälp.
Gå till läkaren o va ärlig.Bipolära svänger i måendet.Du vet ju om det.
Jag smyger bakom läkarens rygg, det är sant, men min psykolog som är tvungen att rapportera om saker så alarmerande som missbruk gör inte det, så mot henne är jag tvärärlig. Tro mig, jag har försökt med missbrukshjälp, beh. hem o.s.v. har inte hjälpt alls. Är väl mig det är fel på. Ni vet alla de där kurserna som finns… herregud… Det kanske bara är en öm famn. Ett par varma kvinnobröst mot min rygg samtidigt som hon kliar mig på ryggen som behövs… jag vet fan inte…
Citera
2014-06-25, 15:50
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Promenad
Lyssna från 1:18, puss
Jag lyssnade därifrån nu dårå, men är ej mottaglig… tycker det är flum… sorry…
Citera
2014-06-25, 16:25
Medlem
Promenads avatar
Citat:
Jag lyssnade därifrån nu dårå, men är ej mottaglig… tycker det är flum… sorry…

Aja värt ett försök
Citera
2014-06-25, 17:24
Medlem
Slingshots avatar
Du kanske är bipolär? Förstår mkt väl din impulsivitet i så fall, testat litium?

Edit: Såg att du led utav det.
Citera
2014-06-25, 18:42
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Du kanske är bipolär? Förstår mkt väl din impulsivitet i så fall, testat litium?

jo, enl. psykologen är jag ju det…
Citera
2014-06-25, 22:03
Medlem
Citat:
Jag klarade av jobbet, det blev en kort dag som tur var. Jag köpte en dunk Il nostro för att orka med… Sitter här, sentimental och jävlig(det värsta jag vet, för det ger mig självförakt…) och försöker klura ut vad jag ska göra för dumheter…

Men klappa dig själv på axeln för att du tog dig iväg trots ångesten!
Släpper inte ångesten lite när du kommer dit, eller fortsätter dagen med kraftig ångest ?
Citera
2014-06-25, 22:50
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TRA516
Men klappa dig själv på axeln för att du tog dig iväg trots ångesten!
Släpper inte ångesten lite när du kommer dit, eller fortsätter dagen med kraftig ångest ?
Hade helst sluppit jobbet faktiskt, det där är konstigt… Hade helst suttit hemma med min ångest istället för att behöva släpa mig iväg till jobbet med den. Fruktansvärt jobbigt, för jag svettas p.g.a. min ångest, spec när jag gör något fysiskt, vilket jag gör på jobbet…
Citera
2014-06-25, 22:51
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot

Lithium är levertoxiskt och således inget alternativ, med tanke på mitt ständiga intag av alkohol och dödsdroger.
Citera
2014-06-25, 23:08
Medlem
weirdbeatss avatar
Allvarligt talat har jag lite för lätt för att skämta om, eller skoja till min situation här i livet. Jag mår verkligen skitdåligt och nu är hela dunken vin(3 liter) slut. Helt sjukt, då det brukar vara mycket för mig. Ska dock iväg till psykologen i morgon, så då känns det nog lite bättre…
Citera
2014-06-25, 23:51
Medlem
Citat:
Allvarligt talat har jag lite för lätt för att skämta om, eller skoja till min situation här i livet. Jag mår verkligen skitdåligt och nu är hela dunken vin(3 liter) slut. Helt sjukt, då det brukar vara mycket för mig. Ska dock iväg till psykologen i morgon, så då känns det nog lite bättre…

Det är ju enklare att gömma sig bakom att skämta om det. Låter bra att du ska träffa en psykolog redan i morgon, är det en hyffsat vettig människa?
Citera
2014-06-26, 00:10
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TRA516
Det är ju enklare att gömma sig bakom att skämta om det. Låter bra att du ska träffa en psykolog redan i morgon, är det en hyffsat vettig människa?
Hon har på senare tid brukat ringa mig på konstiga tider och fråga konstiga frågor… Sist ringde hon kl 08.-nånting och frågade om jag ville ha samma tid som en tjej med fobi för bussar, varpå jag undrade vad vi skulle göra då Jag kan berätta allt för henne, trots att hon är skyldig att berätta allt som har med missbruk samt självmord att göra. Hon verkar faktiskt gilla mig(inget skojj, för jag underdriver allt som oftast) och jag är fett kåt på henne…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in