Hej, det verkar finnas massvis med trådar om folk som har eller har haft problem med Steam. Verkade inte finnas någon större samlingstråd så jag postar mitt problem här helt enkelt.
Har köpt och installerat Sid Meiers Civilization V: Complete Edition via Steam. När jag nu vill starta den så kommer det upp en ruta om "fullborda installation" och så räknar den upp antalet procent. Innan den hinner nå 100 % så byts den ut och istället kommer detta felmeddelande: "Steam-sevrarna är för upptagna för att hantera din begäran om Sid Meiers Civilization V. Felkod 53." Den länkar till Steams support sida där de listar upp vad de olika felmeddelanden betyder. På nr 53 står det: "IOLO System Mechanic Professional och F-Prot Antivirus är kända att komma i konflikt med Steam och orsaka detta fel. Vänligen försök även med de förslag som finns i artikeln Delete of steam.exe failed, Win32 Error 5 Access is denied."
Artikeln de länkar till leder mig till en sida där det står att artikeln antingen inte finns eller så har jag inte behörighet att läsa den. 

Känns surt att jag har spelet och att det verkar bara vara att den ska fullborda installationen innan jag kan spela det, och så strular sig det på den detaljen. Vad kan jag göra, har redan prövat att logga ut och logga in, startat om datorn och så. Ska jag bara vänta tills det blir mindre upptaget hos steam?
Någon som vet något?