Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-11-30, 12:08
  #13
Medlem
Technicals avatar
Taskigt läge, men vi har ju the one and only memorexonece
Citera
2005-11-30, 14:39
  #14
Banned
fiveOne5s avatar
Varför stack Capone? Är han ens graffitientusiast(något som borde vara ett krav i detta forum)? Verkar mest som att han är en stökig hårdrockare...
Citera
2005-12-01, 18:41
  #15
Medlem
memorexoneces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Technical
Taskigt läge, men vi har ju the one and only memorexonece

Det lät ju bra iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av fiveOne5
Varför stack Capone? Är han ens graffitientusiast(något som borde vara ett krav i detta forum)? Verkar mest som att han är en stökig hårdrockare...

Tanken är att det helst ska vara två mods i varje forum. För tillfället så fick han bli mod istället för att ta in någon utifrån. Någonting han ska ha cred för då han inte är lika het för graff som tex. Jekyll.
Citera
2005-12-01, 21:23
  #16
Medlem
Kicker.s avatar
Nej, va tråkigt. Började smått gilla Jekyll, men men. Nån som sett bilden som han torskade på? skulle vara skoj o se, blev så nyfiken.

Over and out!
Citera
2005-12-01, 21:37
  #17
Medlem
storytellers avatar
Han är ju bara temp-bannad en vecka som jag har förstått, kommer nog snart tillbaka.
Det är en bra kille som sköter jobbet helt okej.
Det har ju inte varit så mycket nyliberarer här inne på ett tag som ska hoppa in i helt orelaterade diskussioner och hetsa på om avchoppade långfingrar, så jag antar att han och memorex raderat en hel del sådant i det tysta.
Jekyll är ju väldigt aktiv på forumet i stort så jag kan tänka mig att han bidragit en mycket stor del till detta.
Citera
2005-12-01, 21:45
  #18
Medlem
Kicker.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Han är ju bara temp-bannad en vecka som jag har förstått, kommer nog snart tillbaka.
Det är en bra kille som sköter jobbet helt okej.
Det har ju inte varit så mycket nyliberarer här inne på ett tag som ska hoppa in i helt orelaterade diskussioner och hetsa på om avchoppade långfingrar, så jag antar att han och memorex raderat en hel del sådant i det tysta.
Jekyll är ju väldigt aktiv på forumet i stort så jag kan tänka mig att han bidragit en mycket stor del till detta.
Sant sant. Du skrev det jag inte visste hur ja skulle formulera
Citera
2005-12-01, 21:49
  #19
Medlem
memorexoneces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Han är ju bara temp-bannad en vecka som jag har förstått, kommer nog snart tillbaka.
Det är en bra kille som sköter jobbet helt okej.
Det har ju inte varit så mycket nyliberarer här inne på ett tag som ska hoppa in i helt orelaterade diskussioner och hetsa på om avchoppade långfingrar, så jag antar att han och memorex raderat en hel del sådant i det tysta.
Jekyll är ju väldigt aktiv på forumet i stort så jag kan tänka mig att han bidragit en mycket stor del till detta.

Faktiskt så kommer det tyvärr inga antigraffiti inlägg alls längre. Nästan.
Har tankar på att ta bort "Den stora.." tråden och hoppas på att få igång någonting. Får väl se om det blir av.
Dock så kommer de aldrig fram till någonting utan bara torrjuckar fram och tillbaka tills att någon blir sur och allt går OT. Rätt meningslöst kanske..

Tillsägelse till memorexonece för OT!!
Citera
2005-12-01, 23:47
  #20
Medlem
Sputts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av memorexonece
Faktiskt så kommer det tyvärr inga antigraffiti inlägg alls längre. Nästan.
Har tankar på att ta bort "Den stora.." tråden och hoppas på att få igång någonting. Får väl se om det blir av.
Dock så kommer de aldrig fram till någonting utan bara torrjuckar fram och tillbaka tills att någon blir sur och allt går OT. Rätt meningslöst kanske..

Tillsägelse till memorexonece för OT!!
Men d e kul
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback