Citat:
Ursprungligen postat av
ratatan
Hej! Tänkte hoppa in i tråden för att förhoppningsvis få svar på en fråga. Jag är oxå nybörjare och har en eGo-T, köpte även juice från hangsen på samma sida, menthol, 6 mg. Var rätt nöjd med den men ville prova annat så beställde juice ifrån nordic e-juice i olika smaker med 12 mg då jag inte tyckte att 6 mg var tillräckligt tillfredsställande. Dessa vätskor bränner lite i halsen, är det pga att nikotinhalten är högre eller är det vätskan som kan vara skit? Är det nikotinhalten det handlar om så spelar det ju ingen roll vart ifrån jag köper (vill ju helst använda upp dessa och inte beställa fler på en gång för att upptäcka att det händer samma sak). Har provat dom i olika förångare och det är samma sak så det är nog inte förångaren det är fel på.
Morsning.
Är som du ser nybörjare,men har nu fått igång grejjerna och prövat lite
16mg nikotin tycks ge skaplig effekt för mig,är vanligtvis storrökare av vanliga ciggaretter (1.5pk) om dagen
jag själv har just nu "usa mix,med 16mg nikotin",smakar ju inte cigg direkt,men nikotinet tycks ge duglig effekt för mig
Men du bör nog invänta svar från flera personer då jag är rookie på dessa prylar,lycka till!