2014-06-20, 21:03
Medlem
Tja
Dags att sluta röka och har skickat efter nån e-cigg,tänkte ha denna för att underlätta att vänja bort ciggaretterna.

http://www.elcigg.se/elcigg-egotwist900-10ml-p-587.html

Ere skit eller kan man ha någon som helst förväntning?
Drog iväg en beställning utan att veta ett skit haha
Citera
2014-06-20, 21:08
Medlem
woopie95s avatar
Köper du en redig nikotin olja så funkar det i nikotinsyfte iaf, tycker själv inte det är samma som vanlig rökning men det underlättar för att sluta röka =) och de är praktiska eftersom du kan röka exakt vart som helst!
Citera
2014-06-20, 21:13
Medlem
åfan
någon som vet om de kommer nån rök ur denna jag länka,eller är de skit rakt igenom?
inte den blekaste hur dehär funkar,drog ba iväg en beställning för nöjjet
Citera
2014-06-21, 14:21
Medlem
Flaxzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poope
åfan
någon som vet om de kommer nån rök ur denna jag länka,eller är de skit rakt igenom?
inte den blekaste hur dehär funkar,drog ba iväg en beställning för nöjjet

Syrran har precis den modellen du länkade, hon glömde den igår på midsommar så jag sitter med den just nu. Rök kommer det alltid, jag är ingen expert men jag tycker den är väldigt bra och alla jag pratat med tycker likadant.

Personligen använder jag dock följande med denna förångare som jag gillar skarpt.
Citera
2014-06-21, 14:38
Medlem
woopie95s avatar
Citat:
Tja

Den pennan du beställt funkar asbra =) dock att tänka på om du väljer att köpa ny "vaporiser del" så ska du absolut INTE köpa dessa då de har "veken" högst upp, särskilt när den är så kort gör det att du alltid måste maxa med olja för att kunna röka, de bästa är de med lång veke eller veken i botten =)
Citera
2014-06-21, 15:42
Medlem
Tack för alla svar,uppskattas!
Var inne en sväng på alibaba,går det att kombinera delar till dessa E-cigg hur man vill eller?
Såg ju ut att finnas delar för att bygga en riktig "v.i.p" cigg såfall?!

Tänkt att pröva denna jag nu beställt,men skulle det uppkomma några problem blir det väll att köpa sig en ny framöver,och eftersom jag är totalt ny inom detta område har jag inte en susning vilka grejjer som är "the good shit"

EDIT: har ni ytterligare tips rent allmänt gällande elcigg eller vill dela egna erfarenheter så är ni gladerligen välkomna att skriva här eller Pma mig.

Trevlig dag,hoppas alla haft en härlig midsommar.
Senast redigerad av poope 2014-06-21 kl. 15:44.
Citera
2014-06-21, 15:47
Medlem
När jag beställde på länken ni ser ovan
Valde jag även "EVOD 11 dual-coll" som cleromizer,vad det nu betyder haha;P
Gjorde jag ett smart val,eller vare en nitlott att göra det tillvalet? gjorde en chansning i all ära

länk till den
http://www.elcigg.se/kanger-evod-2-c...zer-p-595.html

var det ett bra tillval?
Senast redigerad av poope 2014-06-21 kl. 15:50.
Citera
2014-06-21, 17:37
Medlem
woopie95s avatar
Citat:
När jag beställde på länken ni ser ovan
Valde jag även "EVOD 11 dual-coll" som cleromizer,vad det nu betyder haha;P
Gjorde jag ett smart val,eller vare en nitlott att göra det tillvalet? gjorde en chansning i all ära

länk till den
http://www.elcigg.se/kanger-evod-2-c...zer-p-595.html

var det ett bra tillval?

Aa det är en ganska standard, testat och de funkar som de ska, inget krångel eller så, sen finns det ju självklart alltid dyrare och "bättre" tillägg. Dessa är dock bra för de passar med alla munstycken som har den vanliga O-ringen (villket är de flesta). Prova du några olika sånna, kostar inte mer än 20-30kr som mest, jag har ett lite längre och smalare munstycke som har en tjock "knöl" närmast munnen, tycker den e jättebra för att hålla fast med tänderna
Citera
2014-06-24, 16:28
Medlem
Måste man ladda skiten i 8 timmar innan man kan tuta igång?
6 cigg kvar och 4 timmar tills första epuffen,klingar inte bra i mina öron,undrar därför om man kan fjutta på tidigare,eller om det "förstör" något?
Citera
2014-06-25, 10:02
Medlem
Hej! Tänkte hoppa in i tråden för att förhoppningsvis få svar på en fråga. Jag är oxå nybörjare och har en eGo-T, köpte även juice från hangsen på samma sida, menthol, 6 mg. Var rätt nöjd med den men ville prova annat så beställde juice ifrån nordic e-juice i olika smaker med 12 mg då jag inte tyckte att 6 mg var tillräckligt tillfredsställande. Dessa vätskor bränner lite i halsen, är det pga att nikotinhalten är högre eller är det vätskan som kan vara skit? Är det nikotinhalten det handlar om så spelar det ju ingen roll vart ifrån jag köper (vill ju helst använda upp dessa och inte beställa fler på en gång för att upptäcka att det händer samma sak). Har provat dom i olika förångare och det är samma sak så det är nog inte förångaren det är fel på.
Citera
2014-06-25, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratatan
Hej! Tänkte hoppa in i tråden för att förhoppningsvis få svar på en fråga. Jag är oxå nybörjare och har en eGo-T, köpte även juice från hangsen på samma sida, menthol, 6 mg. Var rätt nöjd med den men ville prova annat så beställde juice ifrån nordic e-juice i olika smaker med 12 mg då jag inte tyckte att 6 mg var tillräckligt tillfredsställande. Dessa vätskor bränner lite i halsen, är det pga att nikotinhalten är högre eller är det vätskan som kan vara skit? Är det nikotinhalten det handlar om så spelar det ju ingen roll vart ifrån jag köper (vill ju helst använda upp dessa och inte beställa fler på en gång för att upptäcka att det händer samma sak). Har provat dom i olika förångare och det är samma sak så det är nog inte förångaren det är fel på.

Morsning.
Är som du ser nybörjare,men har nu fått igång grejjerna och prövat lite
16mg nikotin tycks ge skaplig effekt för mig,är vanligtvis storrökare av vanliga ciggaretter (1.5pk) om dagen
jag själv har just nu "usa mix,med 16mg nikotin",smakar ju inte cigg direkt,men nikotinet tycks ge duglig effekt för mig

Men du bör nog invänta svar från flera personer då jag är rookie på dessa prylar,lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in