2014-06-20, 12:53
Medlem
Tjena folks!!

Lite såhär under midsommaren har jag lyckats finalisera ett beslut efter lång betänketid om att gå under läkarkniven och avlägsna fettdepån ovanför min penis. Anledningen bör vara klar nämligen att jag vill framhäva de centimetrar (uppskattningsvis 3-4 cm) som gömmer sig i fettet och därmed "få en större dasse". Nu till mina frågor;

- Vart fan ska man vända sig??
Givetvis en plastikkirurg men vilken? Finns en uppsjö av olika kliniker och hur vet man vilka som är bäst? Har ju inte råd att gå till varje klinik för en röding per konsultationstillfälle för att undersöka hur bra de verkar vara.

-Är pris en indikator på kvalitet i den här branschen? Dvs om jag går till en mindre klinik som erbjuder behandling för säg 15k och en annan fancy som erbjuder samma behandling för 20k kan det då vara så att läkarna i den billigare kliniken är mindre skillade och erfarna?

Kanske är valet av klinik godtyckligt? Jag kanske bara borde gå till en slumpmässig klinik och ba köra på utan att tänka på det för mycket?

Kliniker jag tänker på är akademikliniken eller strandkliniken? Bägge verkar bra, någon som har erfarenheter från dessa?

Varför jag är så petig är för att det ändå handlar om mitt könsorgan och jag pallar inte med någon klinik lr läkare som fuckar upp.

Någon själv som genomgått den ovan beskrivna operationen?

Glad midsommar på er!!
Citera
2014-06-20, 12:59
Medlem
Är du seriös eller skojar du? Förstår inte riktigt om du syftar på en fettsugning eller att förlänga snoppen?

Om du är fettsugning du funderar på, tycker jag att du ska träna istället, du får samma resultat, plus en starkare kropp. En penisförlängning yttrar sig bara när kuken är slak, och nästan alla som genomför en sådan operation blir impotenta eller får kroniska problem med impotensen. Men du kanske tycker att det är värt det att vara impotent bara för att kunna imponera på grabbarna i omklädningsrummet?
Senast redigerad av Lee.Stavros 2014-06-20 kl. 13:04.
Citera
2014-06-20, 14:03
Medlem
Skatteskolks avatar
Du tror att en "fancy plastikkirurg" fettsuger/utför bukplastik för 20 000 kr? Det är som att gå in på Grand Hotel i Stockholm och be om pommes med ketchup och tror att det är samma pris som på McDonalds.

Bara narkosen bör kosta runt 5000 kr. Lägg där till läkemedel för smärtreducering, eventuellt antibiotika i förebyggande syfte, ömhet, återbesök/telefonkonsultation.

Om du däremot tänk att det kostar 40 000 kr börjar du ju närma dig i alla fall. En vanlig läkare får plastikoperera men har inte kunskap. Sådana här ingrepp gör man på egen risk på billiga ställen. Visst är det dyrare i Stockholm precis som allt annat.

Träna som föregående skrev. Är du för lat för det? Då får du ha en liten pillevipp.
Citera
2014-06-20, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee.Stavros
Är du seriös eller skojar du? Förstår inte riktigt om du syftar på en fettsugning eller att förlänga snoppen?

Om du är fettsugning du funderar på, tycker jag att du ska träna istället, du får samma resultat

Jag avser att fettsuga fettet ovanför penisen, alltså där pubishåret ligger. Just detta fett går inte att träna bort helt och hållet, det går inte att punktförbränna fett. Träna gör jag redan regelbundet och har gått ner 25kg fett men just den fettdepån är helt orubbad och kirurgiskt ingrepp tycks vara enda lösningen. Frågan är dock vilken klinik i sthlm som är bäst på just den här typen av behandlingar
Citera
2014-06-20, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skatteskolk
Du tror att en "fancy plastikkirurg" fettsuger/utför bukplastik för 20 000 kr? Det är som att gå in på Grand Hotel i Stockholm och be om pommes med ketchup och tror att det är samma pris som på McDonalds.

Easy, siffrorna var bara exempel dock är de inte helt orimliga eftersom de flesta kliniker brukar ge de prisförslagen 14-22000 för det ingreppet jag vill genomgå. Notera att det inte är någon bukplastik det handlar om, bara lite fett ovanför penis som ska sugas bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in