2014-06-20, 12:47
Medlem
Hej

Jag undrar när man får slutskattebesked , läste nånstans att det borde komma nuvarande vecka.
Fick tillbaka lite pengar i början av juni men som sagt ingen slutskattebesked.
Citera
2014-06-20, 13:03
Medlem
Hfuhruhurrs avatar
Jag fick mitt besked två veckor efter pengarna på kontot. Så det kan allt dröja en tid.
Citera
2014-06-20, 13:44
Medlem
Sophisticatedcutiepies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Copernicus
Hej

Jag undrar när man får slutskattebesked , läste nånstans att det borde komma nuvarande vecka.
Fick tillbaka lite pengar i början av juni men som sagt ingen slutskattebesked.

Jag fick mitt besked från skatteverket i går, så ditt dyker nog upp på måndag-tisdag förmodligen.
Citera
2014-06-20, 14:53
Medlem
Det få vi hoppas har planerat lite inför närmast framtid och behöver veta om jag har någon restskatt.
Citera
2014-06-20, 15:02
Medlem
Sophisticatedcutiepies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Copernicus
Det få vi hoppas har planerat lite inför närmast framtid och behöver veta om jag har någon restskatt.

Du skrev ju att du hade fått tillbaka lite pengar i juni, och stämmer det -så har du ju ingen restskatt. Dom skickar ju inte ut några pengar först, för att sedan ta tillbaka dom
Citera
2014-06-20, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sophisticatedcutiepie
Du skrev ju att du hade fått tillbaka lite pengar i juni, och stämmer det -så har du ju ingen restskatt. Dom skickar ju inte ut några pengar först, för att sedan ta tillbaka dom

Ok tack för info. Då kommer beskedet troligen i nästa vecka även om det står att alla bör ha fått beskedet innan midsommar.
Citera
2014-06-21, 18:38
Medlem
Hfuhruhurrs avatar
Vill du inte vänta för att se vad det står på beskedet, logga in med bankid på skatteverkets hemsida och stäm av där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in