2014-06-20, 11:41
Medlem
Carlos88s avatar
Jag har prvat varken eller av dessa substanser och har snart bda i mitt innehav. Jag tnkte hra med er lite mer erfarna om vad som r mest "intensivt" och vilken jag borde prva frst.

Inser att det kanske r vldigt mycket att jmfra pplen och pron detta, men det skulle vara vldigt intressant att hra lite kommentarer p detta.

Dos-mssigt tnker jag mig lga intro-doser, 10x salvia verkar de bli.

Min enda kta psykadeliska erfarenhet som referenspunkt r 120ug syra.
Citera
2014-06-20, 13:02
Medlem
Har provat varken eller, men jag har fr mig att salvian r mer dissosiativ och DMT en mer spirituellt djupare drog. Min uppfattning av dem bda r att salvian knns mer rekreationell, vet inte om den ger dig mycket p ett lngre plan, ssom DMT kan gra.
Vill ocks veta vad mer erfarna personer tycker och tnker om dem.
Citera
2014-06-20, 16:22
Medlem
orrecrists avatar
Tycker de har varit svrt att rka salvian, man hostar jrnet ocks, jag skulle rekommendera en hgre, ex 20x el 30x d behver man rka mindre & de gr inget om man rker lite fel, man kan ex rka s hr pass starka extrat med vanlig pipa typ.. & r man inte njd kp 40x el 50 x d behvs kanske bara 2 bloss..

Ntt jag undrat lngre & nnu inte ftt svar p r DMT + Salvia ihop, hur fan r de? Ngon som vgat testa? Gr de att f dessa i symbios eller slr dom ut varandra, medvetslshet? Gr de ens att komma lngre n ett break p DMT....???
Citera
2014-06-20, 16:25
Medlem
orrecrists avatar
Annat s r salvian svr p s stt att de kan knnas som en alien flyttar in i din kropp & kastar runt den, du kan g runt & skada dig, de verkar inte hnda p dmt...

En sitter r allts att rekommendera nr man rker salvia.. (Kanske de e frsta gngen p DMT med)

Svrt de hr med rkning med, rtt som de e kastas man ut i kosmos, ett bloss mer eller mindre kan frndra rusets karaktr otroligt mycket..
Citera
2014-06-21, 15:31
Medlem
Thubbes avatar
Salvia och DMT r pplen och pron, ja. Fr mig p salvia sg jag fortfarande verkligheten, om n sinnessjukt frvriden, men min uppfattning av den och hela mitt psyke frvreds ngot fruktansvrt. P DMT andra sidan skts jag ivg bort frn allt som kan kallas fr observerbar verklighet, men mitt psyke kndes fortfarande relativt intakt. Jag tyckte att jag kunde tnka ordentligt, ven om allt jag sg och knde var alldeles fr svrt fr mig att frst.

Jag har lst om folk som p DMT lyckas tnka i ord vad de ser och analysera under resans gng, men att formulera sdana meningar p salvia, ens fr sig sjlv, knns som en omjlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in