2014-06-19, 20:52
Medlem
Dominicss avatar
Jag har en Samsung laptop som jag för några dagar sedan återställde till fabriksversion. Jag tror att touchpaden slutade fungera efter denna händelse.

Jag kan använda touchpaden och klicka, men allt som kräver två fingrar, t.ex. scrolla/zooma fungerar inte.. har gått in på inställningar och satt på scroll, men det funkar ändå inte.

Någon som vet hur man löser detta?
Citera
2014-06-19, 21:03
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dominics
Jag har en Samsung laptop som jag för några dagar sedan återställde till fabriksversion. Jag tror att touchpaden slutade fungera efter denna händelse.

Jag kan använda touchpaden och klicka, men allt som kräver två fingrar, t.ex. scrolla/zooma fungerar inte.. har gått in på inställningar och satt på scroll, men det funkar ändå inte.

Någon som vet hur man löser detta?

Använd det medföljande Samsung uppdaterings programmet för att uppdatera den berörda drivisen .

Vilken laptop är det ? - modell och nummer .
Senast redigerad av 1FF 2014-06-19 kl. 21:45.
Citera
2014-06-19, 21:13
Bannlyst
Precis som ovanstående skribent skriver du måste ha rätt drivrutin googla Märke och modell + drivrutiner!
Citera
2014-06-19, 22:23
Medlem
Dominicss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Använd det medföljande Samsung uppdaterings programmet för att uppdatera den berörda drivisen .

Vilken laptop är det ? - modell och nummer .

Citat:
Ursprungligen postat av GreenPeas
Precis som ovanstående skribent skriver du måste ha rätt drivrutin googla Märke och modell + drivrutiner!

Det är en Samsung RV520 laptop
Citera
2014-06-19, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dominics
Det är en Samsung RV520 laptop

Skäms på dig som inte kan använda internet men här har du drivrutinen/erna http://www.samsung.com/us/support/ow...P-RV520-W01US#

Under fliken Downloads..
Citera
2014-06-19, 22:40
Medlem
1FFs avatar
Din modell kommer med ett Samsung uppdaterings program som heter Samsung update plus som du hittar på start menyn i Samsungs folder - använd det för att uppdatera allt det programmet säger att det finns uppdateringar för - t.e.x .

Eller använd länken du fått för att göra det manuellt .
Citera
2014-06-19, 22:50
Medlem
Dominicss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenPeas
Skäms på dig som inte kan använda internet men här har du drivrutinen/erna http://www.samsung.com/us/support/ow...P-RV520-W01US#

Under fliken Downloads..

Jag älskar dig.

Det funkade, tack.

/Tråd kan låsas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här