• 1
  • 2
2014-06-19, 16:39
Medlem
Det verkar som om väldigt många har tjänster att erbjuda och vill tjäna relativt bra. Jag kan kort berätta hur jag som student gör för att förbättra min privatekonomi och slippa ta studielån.

Jag läser för närvarande sista året på min utbildning gymnasienivå. Under min studietid har jag haft diverse jobb men på senaste tiden har jag lagt ut tjänsteannonser där jag erbjuder barnpassning, städhjälp och läxläsning med yngre. Måste säga att det fungerat riktigt bra. Får samtal dagligen där föräldrar är villiga att betala 250-300kr/h för att man ska hjälpa deras ungar med grundläggande matte, eller barnpassa dom. Helt sjukt men det det samlar ihop sig i slutet av månaden kan jag säga.. och kan tjäna upp mot 10.000 vissa månder bredvid mina studier, men sen har jag en del sex-relaterade utgifter med.

Är 300kr/h normalt eller mycket? Har 4 familjer där 3 av dom betalar 300kr/h och en familj 250kr/h och jag skattar ju inte..

Jag brukar använda hemsidor som www.blocket.se och www.favore.se för att annonsera ut tjänsterna, där den sistnämnda är att rekommendera då den är gratis, Vilket är till fördel för en student haha!

Vad tjänar ni som sitter barnvakt, och hur mycket kan man "kräva" ?

Tacksam för svar
Lycka till!
Senast redigerad av Caroline6 2014-06-19 kl. 16:47.
2014-06-19, 16:45
Medlem
420anonyms avatar
300kr/h låter mer än rimligt. Det jag blev fundersam över är dock dina s.k "sex-relaterade utgifter". Köper du massa dildos, kondomer och glidmedel eller har jag missuppfattat något?
2014-06-19, 16:47
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Är det flera som vill betala det så är det väl inte extremt mycket i alla fall. Även om det är rätt bra pengar per timme när man inte har några investeringar eller utgifter att betala av på.

Huruvida det täcker dina sexbehov? Hur fan ska vi veta vad dina sexbehov är och vad de kostar per timme?
2014-06-19, 16:54
Medlem
Sexutgifterna är på ca 5000 i månaden men växer , desto mer jag jobbar . Men den viktiga frågan var vad man kan förvänta sig för lön, och hur marknaden ser ut om man hade blivit anställd av ett företag och jobbat med barnpassning via dom.
2014-06-19, 16:56
Medlem
Ge fan i att använda engångsdildos så får du ner utgifterna.
Och köp uppladdningsbara batterier, det spar man också pengar på
2014-06-19, 17:02
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iLikeGiraffes
Ge fan i att använda engångsdildos så får du ner utgifterna.
Och köp uppladdningsbara batterier, det spar man också pengar på

Hört att pojkvänner också är ett bra sätt att reducera sexrelaterade kostnader om man nu vill ha någonting mer avancerat änn sin högre hand

Undvik flickvänner däremot, många dolda kostnader där!
2014-06-19, 17:15
Medlem
Har träffat en utlädsk kille som har speciella makt-behov i sängen, Thats it. Det kostar mig en del kan inte gå in på mer, men han älskar mig
2014-06-19, 17:20
Medlem
grabbenHaschmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caroline6
Har träffat en utlädsk kille som har speciella makt-behov i sängen, Thats it. Det kostar mig en del kan inte gå in på mer, men han älskar mig

Lycka till med det! Ingen ågren för dig inte, det här håller länge ska du se! Han älskar dig så mycket att du arbetar och bränner majoriteten av din lön för att tillfredställa hans lustar.

Supersycce garanterat!
2014-06-19, 17:20
Medlem
Hur fan lyckas du lägga fem tusen i månaden på sexgrejer, och på vilket sätt är det relevant för hur mycket du kan ta betalt som barnvakt? Lägenheten måste vara fylld till bristningsgränsen med knullgungor och glidmedel. Men din inställning är helt rätt; man måste jobba hårt för att höja livskvaliteten!
2014-06-19, 17:21
Medlem
stilltons avatar
varför inte starta företag så att dina kunder kan göra rut-avdrag?
men 300kr med rut skulle ju bli 600kr timmen vilket är på tok för mycket.
dina kunder måste vara desperata om dom betalar så mycket.
2014-06-19, 17:21
Medlem
Uphills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caroline6

Oj, ja, utlänningar kan vara väldigt dyra!

Tramstråd
2014-06-19, 17:22
Medlem
Hur fan bränner du 5000 i månaden på "sexutgifter"??? leta på en kille så gör han det gratis
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in