Citat:
Ursprungligen postat av
JaredLeto
På vilket sätt är dålig smak inne idag?
Har du rört dig bland vanligt folk den senaste tiden? Tatueringar och piercings överallt (inklusive på ansiktet), fula frisyrer med alla möjliga onaturliga färger, lyssnar på tondöv skitmusik med hjärndöda texter och kollar på skitfilmer, spelar helt värdelösa TV-spel, killarna blir kåta på anorexiabenrangel som väger max 45 kg, osv.
Att någon blir kåt på en styckmörderska, hör väl till den liberala trenden av dålig smak / psykisk sjukdom. Det är liksom vad liberalism är: normaliseringen av psykiska sjukdomar.
Citat:
Ursprungligen postat av
JaredLeto
Jag menade kanske inte just hennes utseende.
Okej, men det är ju just det man brukar mena med sexigt: utseende, och kropp. Jonna har varken eller.
Citat:
Ursprungligen postat av
JaredLeto
Jag menar bara själva grejen. Att en liten hästintresserad tjej går bananas och styckmördar en annan brud känns sexigt på något sätt.
Okej, du är väl psykisk sjuk med andra ord.
Citat:
Ursprungligen postat av
JaredLeto
Nu låter jag säkert väldigt respektlös mot Lovisas anhöriga, men det är absolut inte min avsikt. Det är hemskt det Jonna gjorde.
Som sagt, du är sjuk i huvudet, om du nu är seriös och inte trollar.
Styckmord i sig är förresten inte nödvändigtvis fel, beroende på om offret förtjänar det. Till exempel hade det varit helt i sin ordning att styckmörda pedofiler och våldtäktsmän, och sedan mata dem till grisar, osv. Att däremot gå och styckmörda en helt oskyldig tjej som inte har gjort en fluga förnär, bara för att man är svartsjuk, ja då förtjänar man dödsstraff.
Sedan hade det ju varit önskvärt om vi kunde sålla ut er omoraliska psykfall ur genpoolen som tänder på alla möjliga sinnessjuka seriemördare osv. Detta fenomen är ju som bekant vanligare bland kvinnor, men det finns säkert lite män också som går igång på mörderskor osv.